pumba50 Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Jeg synes det er rart at folk kan drepe andre mennesker, og appåtil ei stakkars jente på 27 år som sliter med prostitusjon. Hadde jeg fått tak i fyren som gjorde dette så tror jeg at jeg hadde, nei skal ikke si det på forumet her. Noen som har noen innspill om dette? Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 1 nede, 243,959 igjen. Lenke til kommentar
WhiteDragon Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 1 nede, 243,959 igjen. 7549590[/snapback] *le litt forsiktig* Den var litt bra, men slem. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Hadde jeg fått tak i fyren som gjorde dette så tror jeg at jeg hadde, nei skal ikke si det på forumet her. 7549525[/snapback] Tull. Du sitter bare å bresker deg over et internettforum som mange andre. Du hadde mest sannsynlig ikke gjort noe som helst. Muligens vært litt nervøs, da det er en drapsmann du var i nærheten av. Det tøffeste jeg ville regne med at du eller noen andre hadde gjort, var muligens å ringe purken. Sorry, er lei av "tøffinger" som skal barske seg over nett. Men ja, det er tragisk å drepe noen. Å drepe en ung kvinne slik som det der er barbarisk. Lenke til kommentar
WhiteDragon Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Tull. Du sitter bare å bresker deg over et internettforum som mange andre. Du hadde mest sannsynlig ikke gjort noe som helst. Muligens vært litt nervøs, da det er en drapsmann du var i nærheten av. Det tøffeste jeg ville regne med at du eller noen andre hadde gjort, var muligens å ringe purken. Sorry, er lei av "tøffinger" som skal barske seg over nett. Er litt enig, tror neppe du hadde gjort han noe, jeg hadde løpt i dekning og ringt politiet. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 (endret) Ikke første gang jeg har blitt irritert over at folk tøffer seg over nettet nei Er jeg den eneste som er pisslei tykke forumnerder som leker bajaser over internett? "jeg hadde dengt han til en blodig pøl med sperm!!one1!!1!ones!1!". Nei for faen, det hadde du ikke! Du hadde sitti alene på rommet ditt og spilt wow eller nappa løken til en eller annen animasjonsdame du bruker som bakgrunn på pcen! skrev dette i en tråd på annet Endret 21. desember 2006 av -Nyhus- Lenke til kommentar
WhiteDragon Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Hahaha, nice one :!: Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Dette er vel ikke akkurat uvanlig? Folk dauer hele tiden, så hvorfor starte en tråd om akkurat dette tilfellet? Lenke til kommentar
DNA Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Dette er vel ikke akkurat uvanlig? Folk dauer hele tiden, så hvorfor starte en tråd om akkurat dette tilfellet? 7550066[/snapback] Synes vi burde starte en tråd hvert minutt (eller hvor fort de døde). Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Hadde jeg fått tak i fyren som gjorde dette så tror jeg at jeg hadde, nei skal ikke si det på forumet her. 7549525[/snapback] Tull. Du sitter bare å bresker deg over et internettforum som mange andre. Du hadde mest sannsynlig ikke gjort noe som helst. Muligens vært litt nervøs, da det er en drapsmann du var i nærheten av. Det tøffeste jeg ville regne med at du eller noen andre hadde gjort, var muligens å ringe purken. Sorry, er lei av "tøffinger" som skal barske seg over nett. Men ja, det er tragisk å drepe noen. Å drepe en ung kvinne slik som det der er barbarisk. 7549731[/snapback] Nyhus FTW <3 Bra sagt. Lenke til kommentar
Fastar Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 WHO cares!? Det er bare en mindre jente i denne verdenen... Folk dør hver dag... bryr jeg meg...NEI... så lenge det ikke påfører problemer for min familie.. så bryr jeg meg ikke en skitt om det. Og, nei jeg er ikke laget av is...Jeg bare bryr meg ikke... Lenke til kommentar
Tommy T Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 (endret) Bare flaks at det ikke var noen skolebarn som oppdaget liket.... Ja, jeg bor bare noen kilometer unna. Endret 21. desember 2006 av Tommy T Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Det er klart det er trist for både hun som har blitt drept og for de som er nær henne , men kan ikke si jeg tenker særlig mye over det selv. De utenforstående som leser artikkelen og kjenner sorg er enten hyklere eller genuint gode mennesker. Det siste er vel så å si ikke-eksisterende. Det er vel nok et sjalusimord dette her? Jeg skumleste bare artikkelen, så fikk ikke med meg alt. Jeg velger å tro at mesteparten av oss er i stand til å myrde dersom omstendighetene ligger til rette for det. Heldigvis svært sjelden det går så langt, da. Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 (endret) Hadde jeg fått tak i fyren som gjorde dette så tror jeg at jeg hadde, nei skal ikke si det på forumet her. 7549525[/snapback] Tull. Du sitter bare å bresker deg over et internettforum som mange andre. Du hadde mest sannsynlig ikke gjort noe som helst. Muligens vært litt nervøs, da det er en drapsmann du var i nærheten av. Det tøffeste jeg ville regne med at du eller noen andre hadde gjort, var muligens å ringe purken. Sorry, er lei av "tøffinger" som skal barske seg over nett. Men ja, det er tragisk å drepe noen. Å drepe en ung kvinne slik som det der er barbarisk. 7549731[/snapback] Kan ikke du bare gå å leke på motorveien? Edit: hadde du lest profilen hans så hadde du sett at han er en ganske så hvass kar, så skal ikke se bort fra at han hadde klart å tatt han. Endret 21. desember 2006 av Nstin Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Ja, mhm. Og du nyhus har stor e-penis? Kan ikke slakte noen bare fordi de bryr seg.... Lenke til kommentar
Fastar Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 (endret) Edit: hadde du lest profilen hans så hadde du sett at han er en ganske så hvass kar, så skal ikke se bort fra at han hadde klart å tatt han. 7550578[/snapback] Har gjerningsmannen en skytevåpen eller kniv så skal man ikke se bort i fra at databamsen kan bli drept... Endret 21. desember 2006 av Fastar Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Only hippies care. :-----P Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5432143541 Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 (endret) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Jeg laget den Endret 21. desember 2006 av Slettet+5432143541 Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Skjer med at det har blitt helt poppis å drepe folk a.... Er det bare jeg som syns det har vært jævla mye drap og dritt i år?...for å ikke snakke om knivbruk... Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 (endret) Hehe vits å lage en post for nok et drap.. Helt ærlig så hadde det muligens sine grunner. Forresten, bare for å kvervulere litt; Hadde du banket eller gjort noe værre hvis du hadde hatt en drapsmann forran deg? Altså hadde du turt det? ^^ Endret 21. desember 2006 av Rasch Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg