TheGrandDuke Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Har moddet en PS2 slim v15 SCPH-75004 med kretskort GH 040-52 med en H20 chip. Fant tegninger av dette på nettet. Men jeg får ikke til å kjøre kopierte/brente spill. Originale fungerer bra. Er det noen som vet om det er noe mer jeg må gjøre før det skal virke? Står helt fast her. Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Har moddet en PS2 slim v15 SCPH-75004 med kretskort GH 040-52 med en H20 chip. Fant tegninger av dette på nettet. Men jeg får ikke til å kjøre kopierte/brente spill. Originale fungerer bra. Er det noen som vet om det er noe mer jeg må gjøre før det skal virke? Står helt fast her. 7549427[/snapback] Kanskje du ser nå at det ikke var så lurt å montere dette selv? Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Hadde også vært lurt å kjøpt en bedre chip, så hadde du KANSKJE fått det til Hvilket brenneprog bruker du? Alcohol 120% er best Åssen plater bruker du? verbatim dvd-r er det du SKAL bruke Send meg en pm, så kan jeg sette deg i kontakt med en som KAN modding... Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 jeg har et godt råd: stay legal. finn en måte og tjene mer penger på hvis du synes spill er for dyre. Hvis du vil spille spill fra andre regioner som kjøp action replay max e.l Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 (endret) jeg har et godt råd: stay legal. finn en måte og tjene mer penger på hvis du synes spill er for dyre. Hvis du vil spille spill fra andre regioner som kjøp action replay max e.l 7549948[/snapback] Dummeste jeg har hørt, en chip er tusen ganger bedre en Swap magic, action replay osv... Ser heller ikke at han snakker om nedlastede spill, men kopi/backup, og det er jo lov så lenge han eier orginalen selv... Men å montere chip selv, det er ikke så lurt, har reparert utallige maskiner som folk har prøvd seg på selv, alt fra fjortisser som aldrig har holdt i en loddebolt før, til radio og tv reparatører, som på død og liv SKAL prøve selv... Det koster kun 400 kr å få montert en chip (+chip 400kr), så hvorfor de gidder å prøve selv, det skjønner ikke jeg Endret 21. desember 2006 av weedman Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 swap magic og ar stinker til kopier men ar funker når det gjelder sonefrihet Lenke til kommentar
EssspeN Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Har moddet en PS2 slim v15 SCPH-75004 med kretskort GH 040-52 med en H20 chip. Fant tegninger av dette på nettet. Men jeg får ikke til å kjøre kopierte/brente spill. Originale fungerer bra. Er det noen som vet om det er noe mer jeg må gjøre før det skal virke? Står helt fast her. 7549427[/snapback] Siden du installerte en H20 chip er det vanskelig å feilsøke. Beste er å fjerne alt, og starte på nytt igjen. Hadde du foreks installert en matrix så kunne du enkelt funnet ut hvor feilen var lokalisert. Eks. Hadde Skjermen matrix logo etter du modda den , vet du at feilen ligger på punktene A,B,G, eller I .. Hvis du IKKE har logo så vet man at feilen ligger i Q P R T W M N O P osv .. H20 har ingen logoer og slikt, og for uerfarne chippere er det veldig vanskelig å finne ut hva som gikk galt, uten å prøve på nytt fra scratch. Lykke til. Lenke til kommentar
regeli Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Jeg vil anbefale Matrix Infinity chipene. De kan man oppdatere med CD i fremtiden. F.eks. Det har kommet en firmware til den chipen som fikser V15 problemet. Chipen koster 400kr, så det er kanskje verdt det. Hadde en billig kopi jeg og, men byttet til Matrix pga. maskinen hadde problemer å boote spill med billig kopien. Har en del erfaring innen modding på den lille PS2, men har ikke vært borti H20. Tips 1: Ta av alle loddingene og sjekk om maskinen fungerer da. Tips 2: Lodd på alt igjen, men sjekk hver lodding med lupe eller noe. Lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå