genesis Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 (endret) . Endret 4. januar 2014 av genesis Lenke til kommentar
martbo Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Flyttes til Tilbakemeldinger om forumet Lenke til kommentar
genesis Skrevet 22. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2006 (endret) . Endret 4. januar 2014 av genesis Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Jeg har liten tro på at dette er noe vi kommer til å gjennomføre, men om det skulle være en stor interesse for dettte vil vi selvsagt se på det Lenke til kommentar
sigen Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Det høres logisk ut, enten dette eller en form for varsling (endre ikon e.l.) når det kommer nye svar Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Ikonet til posten edrer seg jo ved nye svar, fra å være lyseblått til mørkeblått EDIT: - Ingen nye svar - Nye svar Dette gjelder også ved annonseringer Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Ja, men jeg har likevel tro på at det er få som "gidder" å se på datoen for siste post/ikonet, og heller bare går rett på de øverste postene under de vante stickiene. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Det blir veldig dobbelt opp å ha 2 poster av den samme, og jeg noe usikker på om det faktisk lar seg gjøre Men en ting som er blirr populært å lage en tråd som inneholder de mest aktive trådene i et forum, da slipper du dette problemet som trådstarter påpeker Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 "De mest aktive trådene...", det vil vel bli de som det postes mye i regelmessig? Altså ikke stickiene der det kommer et svar sånn nå og da (så sjelden at ingen ser i tråden)? Enten tenker jeg på noe annet/har missforstått noe, eller så blir det helt motsatt? Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Nei, jeg tenker på at man har en tråd med linker til de aktive postene som er verdt "sticky" men grunnet lavere aktivtet som "sticky" har vi de som vanlige poster der de får mer svar, og om noen ønsker å finne den igjen senere kan dette gjøres ved å ikke i den tråden med alle linkene, om du følger med på hva jeg sier? Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Åja, tror jeg forstår tegninga nå ja. Og det er jeg med på at faktisk kan fungere Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Da er det bare for en bruker å lage en slik tråd og de som nå er annonseringer vil bli byttet ut med denne, hvertfall så lagt vi ser behovet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg