Gå til innhold

Fable/Zelda lignende spill?

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er stor fan av Zelda og Fable, og lurer på om noen vet om lignende spill. Oblivion likte jeg ikke særlig, for det var ingen fart i slossinga.

... og der gikk tastaturet tom for batteri, og jeg må bruke skjermtastatur og mus... så beklager om innlegget blir litt kortfattet.

Jeg vet egentlig ikke hva mer jeg kan si, annet enn at jeg blir glad for forslag til spill som ligner, at det er bare å spørre om flere detaljer og at jeg snart får musearm av denne skrivinga! :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vampire the Masquerade Redemption og bloodlines er begge bra.

Knights of the old republic 1 og 2 er ganske bra med mye RPing og en del hack and slash. Setter du deg inn i det er det ganske mye dybde bak alt som skjer og.

Arcanum er ett sinnsykt bra spill også, men er ikke spilt i første eller tredje person, men mer ett fugle perspektiv, ufattelig bra spill fordet, var det første jeg blei hekta skikkelig på.

Kan vel nevne Fallout serien, selv om den detter litt ut i gråsonen, men har du ikke spilt de bør du snarest:p

edit:

var du ute etter spill som er "medieval" er en av gothic spillene eller Vampire the Masquerade: Redemption de som står mest ut.

Endret av Gravemaskin
Lenke til kommentar
Mitt forslag er av den litt eldre sorten, men jeg husker jeg hadde det mye morro med dette spillet:

Silver

Hehe Silver ja! :thumbup:

husker også dette spillet, ufattelig artig, men funker ikke helt ok i windows xp.

Trur det var en fix en eller annen plass, men sleit med og få tak i den for ca ett år siden, så vet ikke hvor mulig det er nå.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Jeg har prøvd Gothic 3, men bare litt.

Det er ganske bra, men grafikk messig er det vell mye bedre enn oblivion?

Rent teknisk sett har Gothic 3 langt ifra så god grafikk som Oblivion, men det ser bra ut sett fra et rent designmessig standpunkt. Men uten diverse patcher så er spillet så og si ikke spillbart, så det er vel ikke det første jeg ville anbefalt, og ihvertfall ikke hvis man ikke liker Oblivion.

Hvis det er fighting'en du liker så må jo spill som Diablo 2, Sacred, Titan Quest osv. være perfekte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...