suzukitsx Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 (endret) Nå har Mopedportalen vert nede i ca et døgn. Under den tiden har det kommet masse forskjellige feilmeldinger, og en av de siste var noe med at MP skulle få seg ny server. ENDELIG tengte jeg, men nå kommer det bare denne feilmeldingen: Not Found The requested URL /forum/index.php was not found on this server. Apache/1.3.37 Server at unknown Port 80 Har MP fått seg ny adresse også, eller kommer det snart? Det er ikke sikkert at folk her vet det, men det hadde vert fint om dere hadde lagt ut hva dere tror. Endret 21. desember 2006 av suzukitsx Lenke til kommentar
suzukitsx Skrevet 21. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2006 (endret) oops, jeg fant en annen tropic om det samme rett etter jeg laga denne, sorry... Håper jeg slipper og få sånn forbud i en uke eller hva det nå er Endret 21. desember 2006 av suzukitsx Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 håper du slipper ban?? haha slapp av, folka er ikke såååå ille her Lenke til kommentar
suzukitsx Skrevet 26. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2006 hehe ok... Men nå er MP oppi igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå