mrtinnn Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Nordlys tatt sørover fra Sørtromsøya Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Utrolig vakkert! Jeg ville ha fjernet lysene fra husene/gatelysene, de forstyrrer. Utrolige farger du har fanget! Marius Lenke til kommentar
Ducky1 Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Meget pent bilde! Hva slags kamera, lukkertid m.m brukte du? mvh Jostein Lenke til kommentar
mrtinnn Skrevet 21. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2006 kommer ikke til å fjerne gatelysene. Har brukt d 50, sigma 17mm, f 4, 6 sek. Lenke til kommentar
ragamuffin Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Flott bilde! Og absolutt ikke fjerne noe lys fra bebyggelse, nei. Lenke til kommentar
Zimon Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Utrolig pent bilde! Litt synd for de grå skyene, men slik var jo kvelden. Enig at man ikke bør fjerne lysene fra bebyggelsen. Alternativt lage en annen versjon hvor lys fra bebyggelse er fjernet, men tro at bildet da ikke vil bli like sjarmerende med at dette er hvor folk bor. Samt noen an lysene strekker seg over vannet også. Men gratulerer med ett knallbilde! Slike bilder som dette gjør at jeg får lyst til Tromsøturer. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Wow, fantastiske farger og stemning Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Det får være ditt valg om du vil legge ut en versjon uten lys eller ikke. Det min personlige mening. Lysene langs vannet er ikke noe problem å fjerne, bare så det er sagt. Marius Lenke til kommentar
Fulgu Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Pent bilde, tatt fra stedet hvor jeg knipser 90% av bildene mine for tiden Jeg synes skyene faktisk gjør seg på bildet, det eneste som er synd er at rødskjær fra bylysene sitter i dem. Lenke til kommentar
Coppernica Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Utrolig stilig bilde Jeg syns heller ikke lysene fra byen er forstyrrende. Lenke til kommentar
O.J Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Var i Tromsø for noen uker siden. kan ikke huske nordlyset var så vakkert. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Oi! Tror nok dette er et av de fineste nordlys-bildene jeg har sett. Likte fargene utrolig godt. Fint at fargene skinte igjen på vannet. Det eneste som var litt dumt var rødskjæret i skyen, som nevnt. Dette gjør egentlig ikke noe, men det må være det eneste negative. Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Utrolig stilfullt og pent bilde! Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Utrolige farger, pent bilde. Lenke til kommentar
akto Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Stilig. Hva har du gjort med bildet i etterkant? Skulle vært gøy å sett originalbildet Eneste jeg ikke liker er Halo-effekten over fjellene. Skulle vært fett å fått det i et skikkelig bredt format, med svart ramme av pianolakk og et par gode spotlights over Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Pent bilde! No blir d fotosession i jula! Lenke til kommentar
kverna Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Jeg hadde watermarka det før noen stjal det. Dette er ett sinnsykt bra bilde som jeg hadde tatt godt vare på. Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Det er magi, rett og slett. Noe vakrere finnes vel ikke? Og du fanget det bortimot perfekt! Jeg synes lysene i fra bebyggelsen skal beholdes for å bevare det faktum at det faktisk bor folk under dette fantastiske lyset. Tilfører bildet en hel masse sjarm! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå