izek_mendez Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 (endret) Ønsker slakt og skryt på dette bildet: Mads Endret 21. desember 2006 av .:stinky:. Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Dette synes jeg var veldig bra, dog ikke så veldig highkey at jeg ville trukket det frem i tittelen. Jeg liker imidlertid stemningen i bildet, følelsen av undring eller forvirring, og den tekniske utførelsen er også meget bra. Godt jobbet! Lenke til kommentar
ragamuffin Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Flott bilde stinly. Enig med aetius. Flott bruk av stor blender. Liker slik kort DOF som dette. Skarpheten akkurat der den skal være. Bra! Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Likte bildet. God skarphet og veldig bra lys. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Eneste jeg fant som jeg kunne plukke på, var at jeg syns haka/kinnet på venstre side går litt for mye over i halsen. Men det var mer for å ha noe å pelle på, for ellers likte jeg det Lenke til kommentar
riktig Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Ikke mye hi-key, men veldig bra. Som nevnt, flott plassert fokus, og jeg liker slike duse farger som dette. Lenke til kommentar
izek_mendez Skrevet 21. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2006 Laget en ny og lysere versjon, dette kan vell kalles highkey? Om den ble noe bedre kan dere fortelle meg. Mads Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå