tfw Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Jeg har nå pult en kente 5 ganger. og så lurer jeg på om anal sex er ekkelt vondt men samtidig er det godt? hva bør jeg gjøre for at det skal være godt? kondom? glidemiddel? Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Du må kanskje prøve det å finne ut av det selv ? Lenke til kommentar
KeyanZa Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 vel, gutten får vel ikke vondt, kan være jenta får vondt. alt må taes med ro. ikke hastverk, men analsex er jo mye trangere da, så kan jo tenkes selv Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Hadde vært enklere om noen jenter som har prøvd det tørr å uttale seg om det da. Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Kjæresten min likte det ihvertfall, brukte laang tid og bedøvende glidekrem aka Anal Eze () Lenke til kommentar
H.M.Kongen Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Flesteparten av jentene liker vel ikke dette?sikkert ikke fordi alle får vondt men sikkert også fordi noen syns det er litt ekkelt.. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Flesteparten av jentene liker vel ikke dette?sikkert ikke fordi alle får vondt men sikkert også fordi noen syns det er litt ekkelt.. 7549085[/snapback] Man må vel bokstavlig talt være åpen for nye ting. Men, noen har større en andre, dermed kan det være vanskelig for mange. Det er tross alt begrensa med plass. Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 er vel egentlig farlig og, er det ikke det? kan ikke rompa til dama bli ødelagt....? 7549582[/snapback] Da er du nok for vill. Aldri hørt at det skal være farlig, men det er jo som sagt viktig å ta det med ro og gjerne bruke en del glidemiddel. Lenke til kommentar
furii Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Lukkemusklen blir jo utvia da.. men farlig er det vel ikke akkurat.. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Det er like individuelt som alt mulig annet innenfor sex. Noen liker hardt, noen liker mykt, andre liker det analt. Du kan jo prøve deg forsiktig frem om du kjenner henne, men altså, det er jo ikke sånn at du bare stapper'n inn bak på ei du ikke kjenner. Fint om hun stoler på deg, og om du tar det rolig. Kan jo begynne med en finger for å sjekke. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Det er ikke farlig nei, men hvis du er så ung at du ikke vet slikt om analsex så burde du holde deg til nr. 1. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Det er ikke farlig nei, men hvis du er så ung at du ikke vet slikt om analsex så burde du holde deg til nr. 1. 7549742[/snapback] Eventuelt holde deg helt unna. Lenke til kommentar
tfw Skrevet 21. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2006 Det er ikke farlig nei, men hvis du er så ung at du ikke vet slikt om analsex så burde du holde deg til nr. 1. 7549742[/snapback] Eventuelt holde deg helt unna. 7549814[/snapback] er 20. men kan jo prøves. hun har litt lyst så ^^ Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Ok, vet du at hun har lyst, så er det egentlig bare å ta det sakte og gradvis. Og sørg for at det er vått nok til at ting sklir veldig, veldig lett. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 (endret) Bare å huske at dama må være litt tent når dere skal holde på, og det er ikke noe som heter for mye glidemiddel Bare å starte med en finger inn, så fortsetter dere med 2 og 3 fingrer til hun er komfertabelt, det er ikke bare å peise på Edit: Og det er ikke lurt at hun har spist et par timer i forveien slik maten har blitt fordøyd, da kan det komme et par overaskelser når du skal starte.. Endret 21. desember 2006 av Bruktbilen11 Lenke til kommentar
V-by Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 som ei vennine sa etter å ha prøvd det: "Er faen meg akkurat som å måtte konstant drite under hele samleiet!" Men bare ta det med ro, og gjør som en kompis: Ta henne i doggy, spytt så henne i nummer to, og stikk langefingeren inn, liker hun det fortsetter du med flere fingre etterhvert og til slutt skrukken Men jeg skjønner ikke hvorfor folk er så keen på toern er sikkert digg, men ikkeno for meg Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Utrolig at folk har analsex uten at kondom er nevnt med en setning enda. Urinveisinfeksjon er det noe som heter og det er det utrolig lett å få med bæsj eller tarmbakterier i urinrøret. Lenke til kommentar
-Birte Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Fordi da slipper jeg kondom og så kan jeg bare fortsette å pule. for da kan jeg bare sperme ivei. men i 1'ern må jeg ta den ut før det kommer 7551097[/snapback] er noe som heter p-piller da. ((og om du kommer med "det er ikke 100% trygt med kun pillen" så må jeg bare le. Puling i 2'ern er ikke et sikkert alternativ for de som ikke vil bruke kondom. Man kan faktisk bli gravid av analsex. Liten sjans dog, men den er der.)) Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Det vil i såtilfelle være max uflaks mens faren for urinveisinfeksjon er høyst reel. Lenke til kommentar
-Birte Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Det vil i såtilfelle være max uflaks mens faren for urinveisinfeksjon er høyst reel. 7551219[/snapback] jada, men tror ikke det skal så mye til som vi tror, spesielt ikke om han spruter mye. Er fort gjort at litt av den spermen renner inn i skjeden på jenten. Fingring eller sex i 1'ern etterpå da, kan faktisk være nok. Vet at det er mange som ikke vet det, derfor jeg sier det bare. hva skal til for å få urinveisinfeksjon, forresten? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg