Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anal sex, er det godt?

tfw

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Flesteparten av jentene liker vel ikke dette?sikkert ikke fordi alle får vondt men sikkert også fordi noen syns det er litt ekkelt..

7549085[/snapback]

Man må vel bokstavlig talt være åpen for nye ting.

Men, noen har større en andre, dermed kan det være vanskelig for mange. Det er tross alt begrensa med plass.

Lenke til kommentar

Det er like individuelt som alt mulig annet innenfor sex. Noen liker hardt, noen liker mykt, andre liker det analt. Du kan jo prøve deg forsiktig frem om du kjenner henne, men altså, det er jo ikke sånn at du bare stapper'n inn bak på ei du ikke kjenner. Fint om hun stoler på deg, og om du tar det rolig. Kan jo begynne med en finger for å sjekke.

Lenke til kommentar
Det er ikke farlig nei, men hvis du er så ung at du ikke vet slikt om analsex så burde du holde deg til nr. 1.

7549742[/snapback]

Eventuelt holde deg helt unna.

7549814[/snapback]

er 20. men kan jo prøves. hun har litt lyst så ^^

Lenke til kommentar

Bare å huske at dama må være litt tent når dere skal holde på, og det er ikke noe som heter for mye glidemiddel :p

Bare å starte med en finger inn, så fortsetter dere med 2 og 3 fingrer til hun er komfertabelt, det er ikke bare å peise på :p

Edit: Og det er ikke lurt at hun har spist et par timer i forveien slik maten har blitt fordøyd, da kan det komme et par overaskelser når du skal starte..

Endret av Bruktbilen11
Lenke til kommentar

som ei vennine sa etter å ha prøvd det:

"Er faen meg akkurat som å måtte konstant drite under hele samleiet!"

Men bare ta det med ro, og gjør som en kompis:

Ta henne i doggy, spytt så henne i nummer to, og stikk langefingeren inn, liker hun det fortsetter du med flere fingre etterhvert og til slutt skrukken ;)

Men jeg skjønner ikke hvorfor folk er så keen på toern :p

er sikkert digg, men ikkeno for meg :wee:

Lenke til kommentar
Fordi da slipper jeg kondom og så kan jeg bare fortsette å pule. for da kan jeg bare sperme ivei. men i 1'ern må jeg ta den ut før det kommer :hrm:

7551097[/snapback]

er noe som heter p-piller da.

((og om du kommer med "det er ikke 100% trygt med kun pillen" så må jeg bare le. Puling i 2'ern er ikke et sikkert alternativ for de som ikke vil bruke kondom. Man kan faktisk bli gravid av analsex. Liten sjans dog, men den er der.))

Lenke til kommentar
Det vil i såtilfelle være max uflaks mens faren for urinveisinfeksjon er høyst reel.

7551219[/snapback]

jada, men tror ikke det skal så mye til som vi tror, spesielt ikke om han spruter mye. Er fort gjort at litt av den spermen renner inn i skjeden på jenten. Fingring eller sex i 1'ern etterpå da, kan faktisk være nok. Vet at det er mange som ikke vet det, derfor jeg sier det bare.

hva skal til for å få urinveisinfeksjon, forresten?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...