Gå til innhold

ny berbar, amd eller intel?

Anbefalte innlegg

hei. driver og vurderer og kjøpe meg bærbar tenker på en hp dv etteller anna... burde jeg velge amd eller intel? noen forslag om hvilke dv jeg burde satse på. bruke den mest hjemme men og litt på skole... litt bilde redigering, film titting ellers mest "kontor" arbeid og skole arbeid...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gå for intel!

Men hvor mye penger har du tenkt å bruke?

Hvor stor skjerm?

7548689[/snapback]

har du noen grun for at jeg skal ta intell? eller er du bare en slik som liker intel?

hehe passe... ikke 17" tror jeg... blir litt stort og dra med seg... eller?

Endret av Frogg_Frozt
Lenke til kommentar
Gå for intel!

Men hvor mye penger har du tenkt å bruke?

Hvor stor skjerm?

7548689[/snapback]

har du noen grun for at jeg skal ta intell? eller er du bare en slik som liker intel?

hehe passe... ikke 17" tror jeg... blir litt stort og dra med seg... eller?

7550400[/snapback]

Er nok ingen Intel fanboy, men det er intel som er best nå for tiden ;)

Men hvor mye penger har du tenkt å legge i maskinen?

Lenke til kommentar

På bærbar-fronten er nok ingen som er helt dominante av Intel og AMD. Kanskje Intel er overlegen i noen prisklasser (high-end), men i kontor- og skolearbeidsklassen er nok AMD ganske kompetetiv (usikker på dette ordet :p).

Ville ikke bestemt meg for AMD eller Intel; jeg ville heller bare sett på laptop-tilbud og kjøpt det som gir mest for pengene.

Lenke til kommentar
På bærbar-fronten er nok ingen som er helt dominante av Intel og AMD. Kanskje Intel er overlegen i noen prisklasser (high-end), men i kontor- og skolearbeidsklassen er nok AMD ganske kompetetiv (usikker på dette ordet :p).

Ville ikke bestemt meg for AMD eller Intel; jeg ville heller bare sett på laptop-tilbud og kjøpt det som gir mest for pengene.

7554255[/snapback]

det som er greia er jo at man får velge mellom intel eller amd på dv maskjinene... da tar man det som man liker best...

Lenke til kommentar

7554255[/snapback]

det som er greia er jo at man får velge mellom intel eller amd på dv maskjinene... da tar man det som man liker best...

7565810[/snapback]

Hvis du har valget mellom Amd Turion 64X2 og Intel Core 2 Duo, så gå for Intel, Yter en god del bedre :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...