Skrollan Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 hei er det kjøpeforum her? anyway, jeg har lyst til å kjøpe meg speilrefleks kamera men kan omtrent like mye om kameraer som en dau fugl, men jeg liker veldig godt å ta bilder (men begyner å bli litt lei mobilkameraet ) så det jeg lurte på var, har dere noen anbefalinger på speilrefleksmkamera, helst til under 5 lapper, som er greit for en nybegyner? Skrollan... Lenke til kommentar
KnutIvars Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Det finnes forskjellige kjøpeguider her på siden....., men DSLR under 5 lapper = et brukt et. Pga du er nybegynner, vil jeg heller anbefale deg å kjøpe et litt større kompaktkamera med god zoom og masse manuelle instillinger..., slik at du får leke deg uten at du trenger å flippe helt ut med utstyr før du vet hva du trenger. Lykke til. Lenke til kommentar
Skrollan Skrevet 21. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2006 Det finnes forskjellige kjøpeguider her på siden....., men DSLR under 5 lapper = et brukt et. Pga du er nybegynner, vil jeg heller anbefale deg å kjøpe et litt større kompaktkamera med god zoom og masse manuelle instillinger..., slik at du får leke deg uten at du trenger å flippe helt ut med utstyr før du vet hva du trenger. Lykke til. 7548474[/snapback] takk for svar... har du noen anbefalinger av kamera? Lenke til kommentar
nicowiz Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 tja, nikon d40 fås nok veldig snart til under 5000 - kan anbefale det Lenke til kommentar
KnutIvars Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Det finnes forskjellige kjøpeguider her på siden....., men DSLR under 5 lapper = et brukt et. Pga du er nybegynner, vil jeg heller anbefale deg å kjøpe et litt større kompaktkamera med god zoom og masse manuelle instillinger..., slik at du får leke deg uten at du trenger å flippe helt ut med utstyr før du vet hva du trenger. Lykke til. 7548474[/snapback] takk for svar... har du noen anbefalinger av kamera? 7548507[/snapback] Tja...: Se Akam's anbefalinger: Anbefaling Denne artikkelen er også bra for å "guide" deg frem til det du har behov for... Lenke til kommentar
Anew Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Man får vel nye Pentaxer (K110) og Olympuser (E500) til under 5K den dag i dag? Lenke til kommentar
Skrollan Skrevet 21. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2006 sjekket nettopp skattekortet mitt og fant ut at "oj, jeg skylder staten 3000 kroner i skatt fordi jeg har tjent over 29997kr..." så da blei det plutselig litt mindre penger og rutte med... men leita litt på den anbeflinger sida og fant dette et Fujifilm FinePix S5600, det virket som et ok kamera... hva tror dere? F%¤ns stat... skal kreve penger fordi jeg tjente 30150 kr i år Lenke til kommentar
KnutIvars Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Jeg tror det er et meget bra valg..., så får du eksperimentere med det og leke deg litt... Så får du vurdere DSLR til neste år heller. Lykke til. Lenke til kommentar
Skrollan Skrevet 21. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2006 tuusen takk til alle som har svart... dere har vert til stor hjelp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå