Gå til innhold

kjøp av kamera... digitalt speilrelfeks

Anbefalte innlegg

hei

er det kjøpeforum her?

anyway, jeg har lyst til å kjøpe meg speilrefleks kamera men kan omtrent like mye om kameraer som en dau fugl, men jeg liker veldig godt å ta bilder (men begyner å bli litt lei mobilkameraet :p ) så det jeg lurte på var, har dere noen anbefalinger på speilrefleksmkamera, helst til under 5 lapper, som er greit for en nybegyner?

Skrollan...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det finnes forskjellige kjøpeguider her på siden....., men DSLR under 5 lapper = et brukt et.

Pga du er nybegynner, vil jeg heller anbefale deg å kjøpe et litt større kompaktkamera med god zoom og masse manuelle instillinger..., slik at du får leke deg uten at du trenger å flippe helt ut med utstyr før du vet hva du trenger.

Lykke til.

Lenke til kommentar
Det finnes forskjellige kjøpeguider her på siden....., men DSLR under 5 lapper = et brukt et.

Pga du er nybegynner, vil jeg heller anbefale deg å kjøpe et litt større kompaktkamera med god zoom og masse manuelle instillinger..., slik at du får leke deg uten at du trenger å flippe helt ut med utstyr før du vet hva du trenger.

Lykke til.

7548474[/snapback]

takk for svar... har du noen anbefalinger av kamera?

Lenke til kommentar

Lykke til.

7548474[/snapback]

takk for svar... har du noen anbefalinger av kamera?

7548507[/snapback]

Tja...: Se Akam's anbefalinger: Anbefaling

Denne artikkelen er også bra for å "guide" deg frem til det du har behov for...

Lenke til kommentar

sjekket nettopp skattekortet mitt og fant ut at "oj, jeg skylder staten 3000 kroner i skatt fordi jeg har tjent over 29997kr..." så da blei det plutselig litt mindre penger og rutte med... men leita litt på den anbeflinger sida og fant dette et Fujifilm FinePix S5600, det virket som et ok kamera... hva tror dere?

F%¤ns stat... skal kreve penger fordi jeg tjente 30150 kr i år :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...