fabio Skrevet 21. november 2002 Del Skrevet 21. november 2002 Jeg har noen filmer på pc'en som i windows media player opptrer som lydfiler, dvs de avspilles kun med lyd. Jeg har nyeste divxcodec og nyeste wmp kan noen hjelpe med med å fikse dette ? Lenke til kommentar
jonathan Skrevet 21. november 2002 Del Skrevet 21. november 2002 da har du ikke riktig codec, men det kan funke i andre programmer. Prøv bsplayer eller powerdivx. Ellers så må du ha en annen codec, kanskje xvid? det er en (ny?) popilær codec. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 21. november 2002 Del Skrevet 21. november 2002 last ned nimo codec pack. les bruksanvisninga. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 21. november 2002 Del Skrevet 21. november 2002 Ikke sikkert nimo packen har codec'n siden den eg lastet forsatt ikke hadde den codec som eg trengte. Last ned noe som heter GspoT eller noe. den skjekker film filen og forteller deg hvilken codec som trengs for å se videon og om du har den installert :smile: Lenke til kommentar
fabio Skrevet 21. november 2002 Forfatter Del Skrevet 21. november 2002 Takk for svarene. Lastet ned den nyeste divx codec'en fra divxconnection.com og da virket det Lenke til kommentar
zyrtec Skrevet 21. november 2002 Del Skrevet 21. november 2002 Du må opne de fra The Playa (viss det fulgte med..) Har samme probleme selv, men det fungerer fint med The Playa!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå