TST Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 I en oppdatert utgivelsesliste fra THQ annonseres for første gang en konkret og offisiell slippdato for storspillene S.T.A.L.K.E.R. og Supreme Commander. Les mer Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Endelig litt mer konkret info ja. Blir god å få prøve STALKER nå. Det var en stund utrolig mye oppstyr rundt dette spillet, helt til de sa at det kom til å komme ut lenge etter det de hadde planlagt. Godt er egentlig det, for nå føler jeg at jeg ikke har særlig store forventninger til spillet. Men jeg gleder meg selvsagt kjempemye. Lenke til kommentar
NuckChorris Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Vel, tar ikke slippdatoer særlig seriøst(spesielt ikke om det gjelder STALKER). Så jeg skal ikke juble før jeg har spillet i hånden, eller endra bedre, i PC`en Lenke til kommentar
OnetroM Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Jøsses, det var ikke værst. STALKER har jo blitt mer til en vandrerhistorie enn et konkret spill, så nå kan vi kanskje få sett på go'sakene. De har desverre ekstreme forventninger som må fylles.. vanskelig å spå om det blir knallsuksess eller kjempeflopp. Får håpe det blir det første, da har de råd til å patche opp alle bugsa de ikke rakk før slippdato Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 håper det blir bra. la inn preorder på det i slutten av '04 tror jeg :!: Lenke til kommentar
ttt Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Det har vore kjent at Stalker skal kome i mars ei stund, så det var fint at dei endeleg kom med ein konkret dato. Som nemnt tidlegare blir det ikkje fleire utsetjingar. Når vi først snakkar om Stalker kan det vere verdt å nemne at betatesten (multiplayer) kjem i januar. Lenke til kommentar
JonTj Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 "Vi kan vente oss en adventure-action-tittel med elementer fra rollespill og taktiske spill." Hmm, hva er det for noe crap? Jeg vil bare komme meg fra A til B og skyte ned alt som er i veien uten å tenke.. hehe Lenke til kommentar
defensor Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Dette spillet har jeg fulgt lenge,veeeldig lenge;). Virker til kanskje å være frisk pust i et spillmarked som består 60% oppfølgere 30% Filmspill:) THQ er ikke akkuratt kjent for fps spill, kanskje derfor de ikke har vært villig til å satse hardt på et helt nytt fps/rpg spill. håper det blir bra. la inn preorder på det i slutten av '04 tror jeg :!: 7548481[/snapback] Hvor gjorde du det? Lenke til kommentar
ttt Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 defensor: Vi hadde ein tråd om forhåndsbestilling i 2004: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=247099&hl= (ikkje bump den) Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Dette spillet har jeg fulgt lenge,veeeldig lenge;). Virker til kanskje å være frisk pust i et spillmarked som består 60% oppfølgere 30% Filmspill:) THQ er ikke akkuratt kjent for fps spill, kanskje derfor de ikke har vært villig til å satse hardt på et helt nytt fps/rpg spill. håper det blir bra. la inn preorder på det i slutten av '04 tror jeg :!: 7548481[/snapback] Hvor gjorde du det? 7548934[/snapback] tror det var hos zailor. Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 gjennom et original historie Det heter vel en original historie? Uansett, jeg ser frem til dette spillet, noe jeg har gjort lenge nå. Håper det er ordentlig optimalisert og lite bugs, slik at det ikke ender opp som Boiling Point. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Endelig litt mer konkret info ja. Blir god å få prøve STALKER nå. Det var en stund utrolig mye oppstyr rundt dette spillet, helt til de sa at det kom til å komme ut lenge etter det de hadde planlagt. Godt er egentlig det, for nå føler jeg at jeg ikke har særlig store forventninger til spillet. Men jeg gleder meg selvsagt kjempemye. 7548232[/snapback] husker E3 filmen for mange år siden, der de skrøyt av effektene man fikk med de NYE DX9 kortene, og nå kommer DX10. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Om det er for dx.9 eller dx.10 bryr jeg meg lite om når det gjelder det spillet her( og de fleste andre også :!: ) Håper bare at spillet er like bra som det er lagt frem, isåfall kommer det til å bli et gullkorn, hvis det blir en flopp så haver jeg på psykiatriske :!: Lenke til kommentar
Hawko Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Er vel ikke annet å gjøre enn å le høyt. HAHAHAHAHAHA Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Er vel ikke annet å gjøre enn å le høyt. HAHAHAHAHAHA 7549517[/snapback] Hva er det egentlig du ler av? Lenke til kommentar
cock hammer Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 ojojojoj! jeg GLEDER meg. Logget meg inn på forumet på den offisielle siden. Siste post var for 3 år siden lol. Atmosfæren kommer til å uslåelig! Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 ojojojoj! jeg GLEDER meg. Logget meg inn på forumet på den offisielle siden. Siste post var for 3 år siden lol. Atmosfæren kommer til å uslåelig! 7552177[/snapback] 20:52:03 Thursday, 21 December 2006, det var siste post, og det er mange fra denne måneden. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Spilt en del beta av supreem commander, gled dere, det er veldig bra. Lenke til kommentar
cock hammer Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 ojojojoj! jeg GLEDER meg. Logget meg inn på forumet på den offisielle siden. Siste post var for 3 år siden lol. Atmosfæren kommer til å uslåelig! 7552177[/snapback] 20:52:03 Thursday, 21 December 2006, det var siste post, og det er mange fra denne måneden. 7552375[/snapback] hva er det du snakker om? jeg snakker om MIN siste post fra stalker-forumet. rai rai :!: Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Dette (sammen med Duke Nukem Forever) er vel det mest omtalte spillet som enda ikke har kommet ut. Gleder meg til å få prøvd det. Spørsmålet er bare om jeg må oppgradere maskinen. :-\\ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg