Meits Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 OT-baren: Småprat om alt og ingenting fra hverdagens små og store hendelser - innenfor rimelighetens grenser. Annet: Stedet for å diskutere ting som vi ikke har spesialiserte kategorier for. -------------------------- Jeg sliter ofte med å vite hvilket forum jeg skal bruke av disse to - det virker som om typen temaer er lik i begge gruppene. Hvorfor ikke slå dem sammen? Lenke til kommentar
mushi Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Sånn som jeg har fått det for meg er Annet mer seriøs på en måte og har mer nytteverdi. Hvis du ser på oversikt over tråder er OT-baren full av samletråder for damer, snus, dummeste damer har sagt til deg og pepperkakehus. RPP og SO ligger også der. I Annet spør folk om ting de lurer på hvor man skal kjøpe, spørrekonkurranser og andre ting man lurer på. OT-baren: Useriøst tull og diskusjoner. Annet: Ting man lurer på Lenke til kommentar
Tatt av vinen Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 (endret) OT-baren: Useriøst tull og diskusjoner. Annet: Ting man lurer på 7548282[/snapback] Julegavetips og andre ting en lurer på er da også å finne i OT-baren. Men det at Annet er et mer seriøst forum enn OT-baren er jeg enig i. Endret 21. desember 2006 av Leptox Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 mitt inntrykk: annet: samletråder og sånn uten spessielle temaer OT-baren: Diskusjoner om livet og livet på forumet Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 mitt inntrykk: annet: samletråder og sånn uten spessielle temaer OT-baren: Diskusjoner om livet og livet på forumet 7548340[/snapback] Link tre tråder som handler om livet og livet på forumet... :S Lenke til kommentar
DNA Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Annet: Alt det kjedelige samlet på 1 sted. OT-Baren: Useriøse tråder og diskusjoner Lenke til kommentar
Tommy T Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Akkurat det samme bare at OT har litt mer spamming. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 OT-baren:Småprat om alt og ingenting fra hverdagens små og store hendelser - innenfor rimelighetens grenser. Annet: Stedet for å diskutere ting som vi ikke har spesialiserte kategorier for. 7548156[/snapback] Ettersom det i OT-baren skal gå i ting innenfor rimelighetens grenser poster du i annet når du vil si noe urimelig. Lenke til kommentar
Meits Skrevet 21. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2006 (endret) Heh - ironisk nok - hadde denne tråden kanskje passet bedre i 'Annet'? Endret 21. desember 2006 av Meits Lenke til kommentar
Keldon Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Ot-Baren het søppel før. Det bør gi et godt inntrykk av forskjellen. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 mitt inntrykk: annet: samletråder og sånn uten spessielle temaer OT-baren: Diskusjoner om livet og livet på forumet 7548340[/snapback] Link tre tråder som handler om livet og livet på forumet... :S 7548347[/snapback] Jeg beskrev det sikkert litt feil, men her er noen jeg kommer på som jeg mener er livet og livet på forumet: siste ordet årets OT-baren bruker Få avataren din vurdert hw.no secret santa gi julegave til en jente det dummeste en gutt har hagt til deg juleavatar konkuranse recent pic post Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 mitt inntrykk: annet: samletråder og sånn uten spessielle temaer OT-baren: Diskusjoner om livet og livet på forumet 7548340[/snapback] Link tre tråder som handler om livet og livet på forumet... :S 7548347[/snapback] Jeg beskrev det sikkert litt feil, men her er noen jeg kommer på som jeg mener er livet og livet på forumet: siste ordet årets OT-baren bruker Få avataren din vurdert hw.no secret santa gi julegave til en jente det dummeste en gutt har hagt til deg juleavatar konkuranse recent pic post 7551256[/snapback] OK, men jeg stusser fortsatt litt på den der. Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 OT-baren: Masse tull Annet: Litt tull Annet skal vel heller inneholde diskusjoner overfor ting som kunne vært en kategori på forumet, som for eksempel akvarium. OT-baren skal inneholde hverdagslige ting som at du var på do og det plasket vann på stumpen, eller litt mer seriøse ting som julegavekjøp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå