bjørn roger Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Hei. Har en HP 6500 på jobben, med en c2d 7200 cpu. Når jeg åpner oppgavebehandling viser cpu bare en graf. Skulle den ikke vist to grafer? En for hver cpu. mvh bjørn r. Lenke til kommentar
Eide'n Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 vis-> Cpu-logg-> en graf per kjerne(trur eg det var) Lenke til kommentar
bjørn roger Skrevet 21. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2006 vis-> Cpu-logg-> en graf per kjerne(trur eg det var) 7548670[/snapback] hei. Har bare et valg der: Hvis en graf pr kjerne. Den er allerede huket av. Var litt rart synes jeg. Betyr jo ikke noe i praksis. Er vel riktig cpu som står i forde. Bjørn r. Lenke til kommentar
spazeman Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Står det oppført to CPUer i Enhetsbehandling? Lenke til kommentar
bjørn roger Skrevet 2. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2007 Står det oppført to CPUer i Enhetsbehandling? 7549648[/snapback] Står oppført med to cpuer i enhetsbehandling ja. Og cpuz viser fire MB med cache. Er vel to pr kjerne. Rart det er bare en graf. Men men, er vel i orden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå