aceyalone Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Har et lite problem; Når jeg spiller (I hovedsak Warcraft 3 Tft hvis det har noe å si ) hender det at spillet helt tilfeldig minimeres, og jeg detter ut i windows. Det er da ingen ruter med pop-ups o.l som er kommet opp, men heller -ingenting- I tillegg; Når jeg ser over alle prosessene, er det ofte en "EXPLORER.EXE" oppe, og en drøss (4-5++) med "IEXPLORER.EXE". Dette har da ingen nettsider oppe, men har fortsatt mange slike prosesser som kjører. Noen som har clue på hva som skjer, eller om det finnes en måte å hindre et program i å minimeres? Takktakk Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Du kanskje har et virus eller spyware på pc'en din som holder på på internet. Det kan forårsake sånne problemer. Explorer.EXE er startmenyen og windows explorer og bakgrunden i en prosess. Lenke til kommentar
Stig Jøran Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Vet at folding@home har det med at spill minimeres. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå