mogga Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Hvordan slette alle spor etter skriver i vista slik at den spør etter driver når jeg plugger den i? Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Vet ikke hvordan man sletter spor, og vet ikke om det er likt i Vista, men i XP kan du hvertfall gå inn i enhetsbehandling, høyreklikke på skriveren og velge oppdater driver. Lenke til kommentar
mogga Skrevet 22. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2006 Vet ikke hvordan man sletter spor, og vet ikke om det er likt i Vista, men i XP kan du hvertfall gå inn i enhetsbehandling, høyreklikke på skriveren og velge oppdater driver. 7554168[/snapback] Ja jeg har prøvd det, men får ikke oppdatert. Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 da må du kjøre Windows Vista Upgrade Advisor, for å se om skriveren din er kompitabelt med Vista. min skriver er ikke det og må kjøpe nytt ( har jeg tenkt og gjøre allikevell, patroner er neste tomme og er dyrere en en skriver " løp og kjøp " ) men avhengig hvilket skriver du har, mange produsenter er ikke ferdige med driveren til sine produkter, kommer kanskje i begynnelse av neste året ? lykke til og god jul : Lenke til kommentar
mogga Skrevet 28. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2006 Skriveren er kompatibel og den har fungert tidligere på Vista. Nå har jeg funnet ut at hvis jeg disabler USB2 i bios så kommer deen opp med en gang. Hvis jeg enabler USB2 så kjenner den ikke igjen skriveren. Noen som vet hva dette skyldes? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå