thomassit0 Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 har vunnet to jeg og =D prøve X360 en måned før release, og beta access på wow bc. Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 jeg hadde beta access på vanlig wow på europeiske lukka betaen, men den fikk jeg gjennom Blizzard og ikke gjennom Gamer... Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 da blir det ingen beta testing på meg? Fy ****** Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Synes det er litt merkelig at man ikke ble bedt om å oppgi sin gamertag idèt man registrerte seg, kjedelig om folk som ikke har en 360 vinner en nøkkel. Ikke at det bryr meg nevneverdig akuratt nå, men kjedelig for de som vant om noen nøkler vil forbli ubrukt. Lenke til kommentar
TST Skrevet 21. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2006 Synes det er litt merkelig at man ikke ble bedt om å oppgi sin gamertag idèt man registrerte seg, kjedelig om folk som ikke har en 360 vinner en nøkkel. Ikke at det bryr meg nevneverdig akuratt nå, men kjedelig for de som vant om noen nøkler vil forbli ubrukt. 7549351[/snapback] De som vant har fått beskjed om å oppgi gamertagen sin per e-post. Sålangt ser det ut til at de fleste eier en Xbox 360 fra før. Og om de ikke gjør det, så kan det jo tenkes at en slik nøkkel var den siste fristelsen man trengte for å gå til innkjøp av en maskin :-) Lenke til kommentar
labbetuzz Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 (endret) Jeg vant :!: Skal vi som har testet det gi noen tilbakemeldinger til Bungie? Edit: Leif Endret 21. desember 2006 av labbetuzz Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Gratulerer til alle som vant (måtte dere brenne lenge og intenst et visst sted). Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Endelig vant jeg noe hos gamer Husker enda godt første gang Halo ble vist frem. Har til og med fortsatt en CD jeg fikk med et Mac-blad som kom ut like etter den Expoen, hvor det ligger film til både Oni og Halo (begge var vel "exclusives" til Mac på den tiden) Lenke til kommentar
HooligaNs117 Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 (endret) Uff, skulle aldri blitt med på den konkurransen.... Jeg som er så dårlig taper Endret 21. desember 2006 av HooligaNs117 Lenke til kommentar
phewBAR Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Helvete! MAC?!? Hadde tatt meg 45sek å sjekke opp.. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Wow, det var dumt Ikke med jeg. Men så svarte jeg feil på to spørsmål da, for det første viste jeg ikke at Bungie hadde hatt noe med Mac å gjøre, og for det andre så trodde jeg det Neill Blomkamp som skulle regisere filmen Det står det hvertfall her? jaja, er det noen annen måte å få betatilgang på? Lenke til kommentar
Nisirius Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Neill Blomkamp skal vel regisere filmen. Det er vel peter jackson som står for produseringen, men men filmen er vel satt på "is" etter for store/høye kostnader etter det jeg vet/har lest.. Det at halo var først ment til Mac, hadde jeg faktisk ingen anelse om, så da får man bare vente til halo3 kommer da... argh! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Blir kult hvis jeg kan få testet Halo 3 om noen måneder mens alle andre må kanskje vente til 2008. Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Hvor mange deltakere var det egentlig? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 1300 tror jeg. (Bare 18% hadde rett svar da.) Lenke til kommentar
Lars-H Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Er det noen som har fått den enda? Har ikke fått noe enda jeg Lenke til kommentar
TST Skrevet 16. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2007 Er det noen som har fått den enda? Har ikke fått noe enda jeg 8166175[/snapback] Det siste vi hørte (6. mars) var at betaperioden starter "til våren", og at alle vinnerne vil motta informasjon tidsnok. På det tidspunktet var ingen meldinger sendt ut enda. Alt går via Microsoft. Lenke til kommentar
Dodocar Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Må bare spørre: Jeg var en av vinnerne og har sendt email tilbake med gamertaget mitt. Skulle jeg ha mottat noe tilbake etter det, eller venter jeg bare til betaen kommer ut? Lenke til kommentar
TST Skrevet 29. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2007 Må bare spørre: Jeg var en av vinnerne og har sendt email tilbake med gamertaget mitt. Skulle jeg ha mottat noe tilbake etter det, eller venter jeg bare til betaen kommer ut? 8260585[/snapback] Bungie tar kontakt med hver av vinnerne direkte før betaen starter. I følge Microsoft er det foreløpig ikke sendt ut noe informasjon. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Nå er jo ikke betaen mer enn en drøy uke unna; har Bungie sagt noe om hvordan dette vil foregå nå? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg