ilpostino Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 noen som vet om noen enkle måter å sende en distribusjonsliste fra Outlook? vi bruker Exchange 2000 på Windows 2003. Den eneste måten jeg har funnet ut hvor en kan sende en distribusjonsliste er å velge Fil -> Lagre som når en har diskribusjonslisten oppe. Noen som vet om noen andre/bedre måter å få sendt en distribusjonsliste til eksterne folk på? Lenke til kommentar
fredrikat Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 noen som vet om noen enkle måter å sende en distribusjonsliste fra Outlook? vi bruker Exchange 2000 på Windows 2003. Den eneste måten jeg har funnet ut hvor en kan sende en distribusjonsliste er å velge Fil -> Lagre som når en har diskribusjonslisten oppe. Noen som vet om noen andre/bedre måter å få sendt en distribusjonsliste til eksterne folk på? 7547452[/snapback] Åpne distribusjonslisten -> Handlinger -> Videresend Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 (endret) Og hvordan kan jeg som mottaker lagre denne listen i min "kontakter" ? Edit: Løsning: Dra selve lista fra e-posten og over til Kontakter i "outlook-feltet" Endret 15. mars 2007 av JohnRichard Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå