Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Problemer med internettoppkobling

Anbefalte innlegg

Har akkurat installert et Topcom Xplorer 500 ISDN modem i min nye maskin. Problemet er at hver gang jeg restarter maskina får jeg ikke koblet til internett uten at jeg installerer driverfilene til ISDN kortet på nytt! Forøvrig ser alt ut til å fungere normalt. Bruker XP Home Ed. Noen forslag til løsning?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

Den 2002-11-21 19:44, skrev MadZone:

Har akkurat installert et Topcom Xplorer 500 ISDN modem i min nye maskin. Problemet er at hver gang jeg restarter maskina får jeg ikke koblet til internett uten at jeg installerer driverfilene til ISDN kortet på nytt! Forøvrig ser alt ut til å fungere normalt. Bruker XP Home Ed. Noen forslag til løsning?

Har du nyeste driver?

Er dette en ekstern sak?

Lenke til kommentar

Jeg har hatt MYE problem med interne modem og WinME/W2k/WinXP.... I mange tilfeller store problemer med å i det hele tatt få installert de skikkelig. Virker som Microsoft os'er etter win98 sec. ed. ikke liker interne modem :smile:

Har egentlig aldri helt funnet ut av hvorfor dette skal være så vanskelig.

Vel, dette hjelper jo ikke deg, men kanskje en trøst at flere sliter med nogenlunde samme problem.

[ Denne Melding var redigert av: Lef på 2002-11-22 11:18 ]

Lenke til kommentar

Hadde en sånn sak på en av maskinene.

Der måtte jeg instalere driverene de fire første gangene maskinen rebootet etter at driveren var lagt til. Tok litt tid før den medfølgende programvare skjønte hvilket kort og drivere det var..

Problemet løste seg ved neste versjon av driveren.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...