Gå til innhold

Bærbar Gaming PC - Anbefalinger!

heerm

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg skal kjøpe meg en bærbar gaming pc - de viktigste spesifikasjonene ved pcen er Cpu, Ram, Skjermkort og mulighet til å kunne koble over på en ekstern skjerm. Grunnen til valget er enkelt og greit, en god del Lan rundt omkring og nødvendigheten med å kunne ha noe som er lett å ha med seg. Ja, dette blir brukt av flere :o)

Håper på positive svar!

Mj

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I kompletts tilbudsbrev så jeg denne toshibaen som var ekstrem for prisen.

Ellers har du jo Dell XPS 1710 konfiguert med 2GHz Core2Duo, 7950GTX, 1gb, WUXGA(1920x1200 i oppløsning)-skjerm, 120GB harddisk og 9-cellers batteri til omkring samme pris som toshibaen.

XPS

Er du ikke så utseende-kåt som du gjerne er når du går XPS, er Dell Inspiron 9400 også et fint valg, med 2GHz Core2Duo, et mer en godkjent skjermkort(7900GS), 2GB minne(Dell-tilbud), 120GB harddisk, og 9-cellers batteri. Mye roligere utseende en XPS-en.

Lenke til kommentar
X1600 er vel utgangspunktet for middelklasseskjermkort på bærbare. 7900 er high-end-kort, altså endel kraftigere.

7549516[/snapback]

Den har ikke god nok skjerm, etter mitt syn/behov. Jeg vil ha 1900 x 1200. Jeg har en I9400 selv, med samme specs som over, men bare 80 GB disk (7200rpm). Jeg er råfornøyd med maskinen, men vil ha bedre skjermkort. Har 7900GS men ønsker 8800GTX.

Lenke til kommentar

Den som Toshiba leverte på Komplett - har jeg mulighet for å koble den opp mot en ekstern skjerm, mus og tastatur? Beklager alt maset - men er rimelig grønn på dette området. Og som en god venn av meg sa; "Forum er til for å lure på ting og hjelpe andre" :-P

Takk for all hjelp!

Lenke til kommentar
Den som Toshiba leverte på Komplett - har jeg mulighet for å koble den opp mot en ekstern skjerm, mus og tastatur? Beklager alt maset - men er rimelig grønn på dette området. Og som en god venn av meg sa; "Forum er til for å lure på ting og hjelpe andre" :-P

Takk for all hjelp!

7554142[/snapback]

Ingen problem. I utvidet info så står det at det er en VGA tilkobling og en DVI tilkobling. Så da skal du kunne bruke en ekstern skjerm. Det kan dog være at du får med en adapter for å få DVI tilkobling på VGA porten.

Lenke til kommentar
Den har ikke god nok skjerm, etter mitt syn/behov. Jeg vil ha 1900 x 1200. Jeg har en I9400 selv, med samme specs som over, men bare 80 GB disk (7200rpm). Jeg er råfornøyd med maskinen, men vil ha bedre skjermkort. Har 7900GS men ønsker 8800GTX.

7549570[/snapback]

<ønsker du 8800GTX i en bærbar? Stilig......

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...