ezkild Skrevet 21. november 2002 Del Skrevet 21. november 2002 har kjøpt xp2000+, msi kt3 ultra hk + 512 33mhz ddr-ram nå. problemet er at maskinen skrur seg plutselig av. og når jeg starter igjen henger scandisk. må starte enda en gang for å komme inn i win xp. har formatert, men dette skjer enda. det værste er alle feilmeldingene som kommer hele tiden inne i windows, og når jeg prøver å lage svcd fra dvd lukkes bare programmet etter en stund, uten feilmelding. prøvde dette; http://www.memtest86.com/ på 7min (veit jeg burde prøve mye lengere) fikk jeg i overkant av 250.000 errors. er ram'en defekt?` har vært borti defekt ram før, masse feilmeldinger o.l førte det med seg. har jeg fått det nå igjen?? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 22. november 2002 Del Skrevet 22. november 2002 Hei. Med 250.000 error meldinger kan det virke som at rammen er defekt. Har du prøvd med en annen ram-brikke? Prøv det. Hvis Pcen blir mer stabil da, sendt rammen din tilbake til butikken du kjøpte den fra. //sindre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå