WaterMarked Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 (endret) Kan av og til spille uten problemer, men av og til henger det seg. Lyden gjenntar seg og skjermen går av... SKjermkortet holder seg rundt 80 grader(x1800xt. Cpu skal ikke ha varmeproblemer. Har ikke klokket. Finnes det er program som sjekker xp for feil? Mistenker xp har feil i register eller noe lignende. Men er usikker... Noen forslag om hva som kan være feil? Takker for tiden. EDIT; Skjermkortet er 67grader nå jeg spiller... Endret 21. desember 2006 av The_Free_Man Lenke til kommentar
WaterMarked Skrevet 21. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2006 Kan og si nå jeg går inn på enhetsbehandling så mangler jeg en pci driver... Men jeg finner ikke ut hvor driveren er eller hva den hører til... Har instalert alle driverene til lydkortet, og det er det eneste kortet som benytter pci.. Har asus p5b. Lenke til kommentar
Neddo Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Du kan no prøve og rydde opp i register ditt. Her er noke program http://itpro.no/download.php?op=viewsdownload&sid=8 sjekk at du har den nyaste patchen til spillet (ta en windows update, fikser litt feil) Lenke til kommentar
Blacki Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Kun i et bestemt spill, eller i flere forskjellige spill? Lenke til kommentar
Phrenetic Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 (endret) Jeg har opplevd noe av det samme. Ved bruk av DVI-kabel mellom skjerm/skjermkort så får jeg denne feilen. Samme om jeg bruker overgang DVI fra pc til analog på skjerm. Problemet ble borte for meg etter at jeg la inn rett drivere til skjermen Endret 21. desember 2006 av Phrenetic Lenke til kommentar
WaterMarked Skrevet 21. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2006 (endret) Kun i et bestemt spill, eller i flere forskjellige spill? 7548827[/snapback] Alle. Jeg har opplevd noe av det samme. Ved bruk av DVI-kabel mellom skjerm/skjermkort så får jeg denne feilen. Samme om jeg bruker overgang DVI fra pc til analog på skjerm. Problemet ble borte for meg etter at jeg la inn rett drivere til skjermen blush.gif Merkelig at det plutselig skal begynne med det uten videre. Har funger greit tidligere.. Du kan no prøve og rydde opp i register ditt. Her er noke programhttp://itpro.no/download.php?op=viewsdownload&sid=8 sjekk at du har den nyaste patchen til spillet (ta en windows update, fikser litt feil) Har prøvt ccleaner, utgjør ingen forskjell... Endret 21. desember 2006 av The_Free_Man Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå