gebit Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 (endret) Hei! Har akkurat kjøpt ny SATA2-disk. Men problemet jeg får er at den viser i bios, men blir ikke funnet av win-xp installasjonsprogrammet, eller på "min datamaskin". Har altså prøvd og installere på den + koble til etterpå. Men blir ikke funnet. HK er et MSI K9VGM-V. Har faktisk prøvd koble den til tre andre pc-er også, men med samme resultat.. Noen forslag?? Har forresten aldri hatt samsung før, og aldri hatt dette problemet med WD-disker.. Endret 21. desember 2006 av gebit Lenke til kommentar
Jovi60 Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Må sikkert legge inn SATA-driverne som ligger på CD'en som fulgte med HK'et..... Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Prøv å sette ned SATA hastighet. http://www.samsung.com/Products/HardDiskDr..._0000180403.htm Lenke til kommentar
halnes1 Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Høyre klikk min computer velg manage velg disk management hvis du ser den der med sort strek over må du aktivere/formatere. høyre klikk på disken og velg , husker ikke hva som kommer opp men du finner ut av det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå