fug Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Etter bra hjelp på 360-spørsmålet mitt, går jeg nå over til DS :-) Hvilke spill anbefaler dere? Har bestemt meg for Phoenix Wright i allefall. Og selvfølgelig Super Mario ;O Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 mario kart. yoshi's island ds. final fantasy 3. advance wars. mario & luigi partners in time. Lenke til kommentar
aboplotok Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 mario kart.yoshi's island ds. final fantasy 3. advance wars. mario & luigi partners in time. 7546964[/snapback] Nå har jeg ikke testet Yoshi's Island eller FF3, men er enig med resten. Dessuten har du disse gode spillene: Metroid Prime Hunters New Super Mario bros Castlevania: Dawn of Sorrows Og noen spill som ikke er helt i toppen, men også er god underholdning: Lost in Blue Trace Memory/Another Code: Two Memories Kirby canvas curse/Power Paintbrush Wario Ware: Touched Brain Age: Train your brain minutes a day Mario 64 DS Skrev begge Mario-spillene siden jeg ikke vet hvilket du mener du skal kjøpe Dessuten er jeg veldig nyskjerrig på Elite Beat Agents. Det virker festlig Lenke til kommentar
TCi Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Flyttes til "Spørsmål og svar - Konsoll" Lenke til kommentar
chrisoh Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Mine spill: New Super mario Bros Super Mario 64 DS Yoshis Island DS Age of Empires 2 DS Alle anbefales på det sterkeste. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Du har allerede bestemt deg for Phoenix Wrigth ja, hadde tenkt å anbefale det. Beste spillet jeg har spilt på DS hittil. Age of Empires syns jeg ikke noe særlig om, er sånn turnbased greie, og Super Mario 64 var heller ikke så gøy pga. jeg har spilt det mye på Nintendo 64 og kontrollene var ikke noe gode. Men Yoshi's Island er veldig bra, New Super Mario Bros også. Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Har hørt at Yoshi's Island skuffet. Stemmer det? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Jeg syns hvertfall ikke det. Skikkelig bra spill. Lenke til kommentar
Pyso Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Lost Magic New Super Mario Bros må eies! Advance Wars FF3 Vel, ikke så mange nye innspill fra min side, men Lost Magic burde du prøve Lenke til kommentar
fug Skrevet 24. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2006 Tusen hjertelig takk for hjelpen Da blir det iallefall New Super Mario Bros og Yoshis Island, samt Lost Magic Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå