Leontodon Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Du sa du skulle starte på nye? Og det var den første pillefrie dagen på den gamle typen? Aha, da skjønte jeg mere. Da skal du uansett vente til den pillefrie uka er over før du starter på nye piller. Og man er jo beskyttet under den pillefrie uka så det går sikkert bra. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Hadde sex tirsdag.. og onsdag! Men, kom på en ting. Man er jo beskyttet i den pillefrie uka også? Så kanskje det ikke er noe problem alikevel.. Huff, forvirra FTW! 7548370[/snapback] Beskyttet i pillefri uke? Menes det med det som skjer 1 gang i mnd( så sant du ikke hopper over)? Lenke til kommentar
Meflee Skrevet 21. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2006 Du sa du skulle starte på nye? Og det var den første pillefrie dagen på den gamle typen? Aha, da skjønte jeg mere. Da skal du uansett vente til den pillefrie uka er over før du starter på nye piller. Og man er jo beskyttet under den pillefrie uka så det går sikkert bra. 7551139[/snapback] Jepp, var det jeg mente For jeg skulle jo utsette uka mi også, slik at jeg slapp det i jula. Lenke til kommentar
Meflee Skrevet 21. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2006 Hadde sex tirsdag.. og onsdag! Men, kom på en ting. Man er jo beskyttet i den pillefrie uka også? Så kanskje det ikke er noe problem alikevel.. Huff, forvirra FTW! 7548370[/snapback] Beskyttet i pillefri uke? Menes det med det som skjer 1 gang i mnd( så sant du ikke hopper over)? 7551170[/snapback] Jaa? Man får jo uka si iløpet av sukkerpilleuka.. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Det stemmer. Men om du dropper sukkerpillene og begynner på ny uke med p piller, hopper du over kjipe uka. Lenke til kommentar
Meflee Skrevet 21. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2006 Det stemmer. Men om du dropper sukkerpillene og begynner på ny uke med p piller, hopper du over kjipe uka. 7551202[/snapback] Jaa? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå