Dundar Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Har en 3 år gammel stasjonær med Windows XP som ofte henger seg. Skjermbildet fryser seg også får jeg ikke gjort noen ting og må restarte maskinen. Det fryser ofte hvis jeg multitasker mye, og spesielt ofte når jeg besøker dagbladet.no og vg.no av en eller annen merkelig årsak. Jeg satte inn ekstra RAM for et års tid siden, tror det begynte å skje noe etter den tid. Jeg har tatt ut de RAM brikkene og fikk fortsatt heng på maskina så jeg tror ikke det skyldes RAMen. Har formatert maskina og det skjer fortsatt, så mistenker noe hardware tull. Tips om hva det kan skyldes og hvordan jeg feilsøker? Lenke til kommentar
Mit Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 (endret) Velkommen til forumet! Sjekka tempraturene? vifter går som de skal og lite støv rundt inni der? edit: må jo si velkommen Endret 21. desember 2006 av Mitjmannen Lenke til kommentar
Dundar Skrevet 21. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2006 Hvor sjekker jeg temperatur? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå