Gå til innhold

SE K610i, Fjerne lyset på toppen av mobilen.

staf

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gratulerer med ny moboil.

Har selv fått en k610i i julegave nuh, og to timer etter at man hadde satt den i drift ble irritasjonsmomentet oppdaget. Det er klart, vi er forskjellige mange av oss, og for den enkelte simple idiotbrukeren, :p , så er kanskje duppeditter som blinker og blinker og blinker og... osv. og ikke går an å slå av ikke irriterende i det heletatt, men så er det vi andre som ikke er simple da. Slike som ikke tar til takke med at SE har plassert et lys som blinker ustanselig uten at JEG som bruker ikke kan slå det av. (En ond ingeniørs våte drøm har gått i oppfyllelse hos SE! :dribble: )

Nok om det! :)

Jeg har søkt nettet rundt ikveld og natt etter svaret på denne gåten, og jeg kommer til å søke litt til. Skal sende en mail til SE for å høre om det er mulig å få dette fikset. Hos meg er det "vinn eller forsvinn". Den går i søpla, eller blir solgt, hvis ikke dette lar seg rette.

Hvis noen allerede har løsningen, post den for svingende her ... I sure will!

Evil Ice

Lenke til kommentar

Jeg går ut i fra at det er et statuslys som blinker?

Husker det fra alle de gamle Ericsson telefonene mine opp til T39, det var en indikator på at telefonen hadde dekning, mottatt melding eller tapt anrop.

K800i har dessverre ikke noe tilsvarende, men der virker hvertfall displayet hele tiden. På kona sin W810 er skjermen helt sort, vet dermed ikke om den er påslått, kan ikke se om det er kommet SMS eller lignende.

Lenke til kommentar
K800i har dessverre ikke noe tilsvarende, men der virker hvertfall displayet hele tiden. På kona sin W810 er skjermen helt sort, vet dermed ikke om den er påslått, kan ikke se om det er kommet SMS eller lignende.
Jeg har dessverre ikke min K800i for hånden, men dette er mulig å skru av (altså at skjermen blir slått av ved inaktivitet, tror det ligger på Innstillinger > Skjerm).
Lenke til kommentar
K800i har dessverre ikke noe tilsvarende

7577084[/snapback]

Desverre ?? :p

Heildigvis sier nå jeg! Nå har jeg jo et alternativ.

Blir forøvrig mobbet for denne satelitten. :mad:

Det hadde vært greit om det kun blinket ved tapt anrop eller ulest SMS. Det hadde tilogmed vært greit å fått indikasjon når batteriet nesten var tomt. MEN denne ustanselige blinkingen i standby kan kun beskrives som totalt ubrukelig og irriterende!

Evil Ice

Lenke til kommentar
Er det mulig å fjerne det lyset som blinker på toppen av mobilen?

7546747[/snapback]

JAda, bare sett en liten bit med sort tape over!

er helt sykt irriterende.

7546747[/snapback]

Man er forkjellig - i en en test/omtale av K610i så ble det trukket frem som positivt at SE hadde innført denne attributten igjen. Når det blinker grønt så kan du jo i det minste sove rolig, vel forvisset om at du har dekning....
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...