MadRos Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 En nyttig program, hamachi, med den kan man ha Trådløs LAN, noe sommjeg utrolig kult Bare et program som jeg tenkte hadde vært kjekt å ha... Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 (endret) Trådløst har jo alltid gått. Hamachi gir LAN over nett Endret 21. desember 2006 av PepsiCo Lenke til kommentar
MadRos Skrevet 21. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2006 skjønner, ja, det var det jeg mente, lan over nett gammelt nytt tror jeg heeh Lenke til kommentar
Seregon85 Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Har brukt Hamachi ei stund nå, og det fungerer utrolig bra, tross noen små bugs. Programmet er vel så vidt meg forstått fortsatt i beta. Men det er jo ingen hindring sånn sett. Bruker det mye blant kamerater. Funker konge! Lenke til kommentar
Hekkerboi Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 heia trådløst lan med kabel ... Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Hamachi er et fint program ja Er omtrent uendelig med muligheter du kan bruke dette programmet til. Hvis du bruker Hamachi sammen med LogMeIn (samme utvikler) så har du en nesten fullverdig VNC og VPN løsning Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Hamachi er genialt funker fett og bruker 0 ressurser av pcen ... bare google det Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Hamachi er vell ganske så gammelt? Samt er det en "motorvei" innpå PCen din. Åpner vist alle porter. Synst det var svært ustabilt og funker bare på X antall spill. Jeg slettet det etter en sutnd. Lenke til kommentar
hiper Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 har brukt hamchi rundt et halv år ca, men har slettet det nå skal jeg dele filer bruker jeg heller ftp.... skal vi spile over nett åpner jeg bare porter til det spillet og spiller ivei Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Jeg og noen kompiser bruker Hamachi ganske ofte, vi bruker det mest til å dra et par runder Worms vi da. Lenke til kommentar
hiper Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Jeg og noen kompiser bruker Hamachi ganske ofte, vi bruker det mest til å dra et par runder Worms vi da. 7664182[/snapback] worms eier! :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå