Kaldvann Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Jeg prøver å "photomerge" 18 bilder, men mens PS jobber med å åpne og prossesere bildene går C: disken min full, å da går jo hele greia til H!, hehe. Har prøvd å sette scratchdisk til en annen disk, men det hjelper ikke, den fyller opp C: uansett PS er installert på C: Noen som har noen forslag til hva jeg kan gjøre? Har tenke på å eventuelt installere PS på en annen disk, men vil helst slippe det. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Som ei midlertidig løysing, kunne det gått å frigjort noko plass på C: ved å flytte filer over til ein annan disk? Lenke til kommentar
Kaldvann Skrevet 21. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2006 Som ei midlertidig løysing, kunne det gått å frigjort noko plass på C: ved å flytte filer over til ein annan disk? 7546622[/snapback] Der har man et annet problem.. er nesten ingenting å flytte. Windows tar opp fryktelig mye plass! Lenke til kommentar
Nonsens Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Hva med å flytte windows sin swapfil til en annen disk? Lenke til kommentar
Kaldvann Skrevet 21. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2006 Hva med å flytte windows sin swapfil til en annen disk? 7546716[/snapback] hmm, hvordan gjør jeg det? Lenke til kommentar
Nonsens Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Control panel -> System -> Advanced -> Performance -> Settings -> Advanced -> Virtual memory Å merge 18 bilder er rimelig drøyt dog hvis de er i høy oppløsning. Lenke til kommentar
Kaldvann Skrevet 21. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2006 Control panel -> System -> Advanced -> Performance -> Settings -> Advanced -> Virtual memory Å merge 18 bilder er rimelig drøyt dog hvis de er i høy oppløsning. 7546745[/snapback] den var allerede stilt til en annen disk enn :C, men jah.. er vel kanskje litt drøyt å prøve det jeg prøver på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå