Gå til innhold

Hvor lenge varer gear i bc?

Anbefalte innlegg

Jeg tror ikke at jeg kommer til å bytte ut så veldig mye før level 70. Ser hvertfall mange level 70 folk som går rundt med fullt tier 2 fortsatt, og noen har byttet ut noen få deler. Tier 3 folk bruker det samme i instancer som da de starta med TBC om de ikke har skaffet seg noe nytt derfra.

Og at items er så lololwtfpwn er jeg ikke helt enig i. Noen våpen har mer DPS osv, men ikke godt nok for at jeg skal gå ned på maxdmg osv.

Har du et godt utgangspunkt for TBC med godt gear - kommer det sannsyneligvis til å holde en stund.

Det første du kommer til å bytte ut er ringer/trinkets vil jeg tippe, og kanskje en og annen bit som ikke gjør at du mister setbonuser som kan være imba. Er uansett ikke mye upgrades om man har godt gear, men alternative sidegrades. Lar heller noen i gruppa med dårligere gear plukke ting fra instancer enn at jeg får 1dps mer her og der.

"Kan jo bare kjøpe bedre gear enn tier 2 når TBC kommer, grønt er jo helt vilt"

Dette er kanskje sant, men man må tenke på at noen faktisk må _finne_ disse randomdropsa. Det dropper ikke grønt/blått som om det skulle regne ned fra himmelen, og som første mnd etter release av wow, vet vi at det ikke kommer til å være så jævlig mye på AH. Dessuten kommer det sikkert til å være overpriced.

Så man får levle med det man har å gjøre det beste ut av det. Er igrunn ikke så forbanna vanskelig. Man har et mye bedre utgangspunkt for å levle i TBC enn man hadde når man startet med wow.

Wow er for casual spillere, og casual spillere med UBRS blues kommer til å frotse i godsaker de ikke trodde de noen gang ville se - mens hardcore spillere ikke trenger randomblues for å holde motivasjonen oppe, så de vil ikke bry seg om det blå/grønne, men heller bare levle rett opp til 70 og kjøre instancer.

mine 2 cent.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vet ihvertfall at GM våpen er gode helt ut til lvl 65, tipper T3 varer ganske lenge.

7546417[/snapback]

GM weps Holder Ja. Men Tier 3 tror jeg ikke holder så lenge, joda den holder til en 61-62, Men Tier 4 Skal være like lett å få som Tier 0.5 Altså Shadowcraft :S så ser ingen vits i å gå etter Tier 3 nå ;)

7567051[/snapback]

Du har jo virkeligt peiling, håper dette var en god spøk!

Tier 2.5 og Tier3 61-62, tror du virkeligt man finner bedre utstyr etter 1-2 levler haha

Uff datt nesten av stolen her i latter.

Lenke til kommentar
Vet ihvertfall at GM våpen er gode helt ut til lvl 65, tipper T3 varer ganske lenge.

7546417[/snapback]

GM weps Holder Ja. Men Tier 3 tror jeg ikke holder så lenge, joda den holder til en 61-62, Men Tier 4 Skal være like lett å få som Tier 0.5 Altså Shadowcraft :S så ser ingen vits i å gå etter Tier 3 nå ;)

7567051[/snapback]

GM weapons er jo strengt tatt tier 2 equipment da, hvorfor skulle de holde noe lenger enn tier 3?

Lenke til kommentar

Ja det spørs mye egentlig, for min del har jeg ikke funnet nye gloves på warriorn og bruker noen blåe 60 gloves..

Men det er uten tvil at våpen blir bytta ut VELDIG fort, du får en 72 dps dagger i en av de første 70 instancene du hitter.

Men man burde bytte ut gearet sitt underveis, pga som jeg sa vil du ha VELDIG lite hp iforhold til de andre som bytter ut gearet.

Lenke til kommentar

Når jeg spiller beta ser jeg mange som nekter å erstatte epix med blue bare på grunn av "e-peen". Spesiellt i PvP vil man oppleve et stort handicap hvis man løper rundt med gammelt epic gear, nettopp fordi (som PcT sa) man går glipp av så mye stamina.

Som et eksempel gikk Shamanen min opp fra 3,4k hp på lvl 60 til 5,3k på lvl 62, uten mye offring av annen stats.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...