Gå til innhold

Program som teller dager til en dato?

Robertarg

Anbefalte innlegg

Noen som vet av et gratis program som teller dager, minutter og sekunder til en bestemt dato, som jeg skriver inn i programmet?

Jeg sitter her å venter på at telenor skal bygge ut ADSL skjønner dere. :)

Takk!!

Edit: Jeg har prøvd å googlet litt.

Endret av RobZombie
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg tror du kan bare ta det med ro, hos oss i feltet kom adsl 3 måneder tidliger en lovet.

( og pluss for telenor er at deres kundeservice har blit helt topp, i forhold hva dette var med isdn " denne service var helt på bånn " sikkert innkjøringsperiode :dribble: )

men dette er ikke hva du spørte etter, min innlegg er offtopic

men dere må ha ett god jul :yes:

Lenke til kommentar
jeg tror du kan bare ta det med ro, hos oss i feltet kom adsl 3 måneder tidliger en lovet.

( og pluss for telenor er at deres kundeservice har blit helt topp, i forhold hva dette var med isdn " denne service var helt på bånn " sikkert innkjøringsperiode :dribble: )

men dette er ikke hva du spørte etter, min innlegg er offtopic

men dere må ha ett god jul :yes:

7557038[/snapback]

Det kan bli vanskelig å få det hit 3 måneder ftidligere enn lovet ettersom det kun er 2 måneder til den daton de har lovet åss det. :tease: Også er det ikke telenor som bygger ut, det er et firma som heter Nordialog som samarbeider med telenor, som bygger ut for de. Og de har kommet på etterskudd flere andre plasser utti her.

Og etter min erfaring er ikke Telenor så flink som du skal ha det til. Det var en bedrift her som hadde tilbudt seg å betale alle kostnadene uttbygingen ville påføre telenor, hvis de fikk litt fortgang i det. Men telenor takket nei. Ikke skjønner jeg hvorfor, men det får være deres sak.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...