Reeve Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 (endret) Hei Som topic sier, trenger jeg en liten kraftkrabat av en PSU til å kjøre mitt overklokkede oppsett med to 8800GTS i sli. Den skal også komme på vann senere, dvs. høyere overklokker, og enda mer strømforbruk. Har dere noen anbefalinger? Jeg kom over denne. 1450 er heller ikke mye for en 850 watter, men det jeg lurer på er kvaliteten, og hvor mange ampere den har på de forskjellige linjene. Den er jo SLI verifisert, så den kan ikke være den dårligste PSUen. Jeg tenkte før på en MIST 600 watter, men lurer litt på denne nå. Takker for alle svar. PS: MAKSPRIS er ca. 1400 kr. Endret 20. desember 2006 av christopher909 1 Lenke til kommentar
Arne_set Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 jeg har lillebroren til denne 750 wattern den er helt parfekt fungerer helt greit og har en helt fin og grei look ikke vent på å bestile Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 20. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2006 (endret) jeg har lillebroren til denne 750 wattern den er helt parfekt fungerer helt greit og har en helt fin og grei look ikke vent på å bestile 7546149[/snapback] OK, så at den har 62 ampere totalt på 12-volt linjene, pluss jeg er åpen for andre forslag til PSU Uansett. Noen som har noen anbefalinger til PSU ved bruk av E6600, 4 hdds og 8800GTS i SLI? Alt skal være overklokket og stabilt. Endret 20. desember 2006 av christopher909 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå