Gå til innhold

Beste framkalling/ scanning av negativar i Bergen?

Anbefalte innlegg

Eg har nylig fått fatt i det klassiske Olympus OM-1 i svært god stand. Fekk pruta det ned til 800 kroner hos Antonio Stasi (Lille Øvregate i Bergen). Det var det einaste fornuftige å gjera, sidan eg har opparbeidt meg ei heil lita samling originale OM-objektiv som eg har nytt med adapter til eit Olympus DSLR (for øvrig med stort hell, syns eg sjølv).

For å overtyda kona om klokskapen i kjøpa dette filmbaserte kameraet, kravde ho berre ein ting: ingen papirkopiar. I eit lite buvære som vårt (45kvm) er plassen vårt dyraste luksus, og alle bileta våre er og skal vera på harddisk. Så når eg no skal framkalla ein film, er det meininga at eg kun lagrar negativene (dei tek ikkje stor plass), og får dei scanna, slik at dei kan brukast, lagrast og sjåast digitalt.

Det store spørsmålet vert difor kva som er beste måten å gjera dette på. Fyrst skal altså sjølve (farge-) filmen framkallast til negativremser, før desse må scannast over på CD (evt. nettbasert). Fins det nokon stad ein slepp det (for meg) unødvendige mellomleddet som papirkopiar utgjer? Eller må eg bruka to ulike tenester; fyrst få framkalla filmen, og så senda negativane til feks. eurofoto? Det er elles viktg at dette siste leddet, scanninga, har god nok kvalitet. Filstorleiken per scanna bilete bør ikkje vera under 4 MB. Kor kan eg få dette gjort på best måte, anten i Bergen, eller via post? Og kva vil det kosta?

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Jeg ville tatt bilder med slidesfilm hadde jeg vert deg.

Men uansett:

Jeg har testet en Canon PIXMA MP800R et par ganger.

Med denne kan du monterer negativer og slides oppi lokket på scanneren med en adepter. (følger med). Scanner flere bilder på en gang.

Er lys i lokket på scanneren. Kvaliteten er bra sånn som jeg husker. Scannet noen 30 år gammle negativer.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Skyt en rull med positiver eller Reala 100 og gå til din nærmeste JapanFoto/FotoKnudsen osv.

De fleste fotobutikker sitter på utstyr som kan scanne negativer tilsvarende 6 megapiklser, og også ukomprimert (tiff).

Hvis kvaliteten er horribel leverer du cd`n tilbake og krever penger i retur?

Jeg antar de fleste butikkene ikke setter seg på bakbeina for noe slikt.

Jeg tror pris på fremkalling og digitalisering (ingen papirbilder) ligger rundt 100,- og ventetiden er et par dager.

lykke til.

mvh

kjetilfb

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...