Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Jeg ville absolutt ikke gitt julegave hvis ikke jeg kjente henne! Det vil bare skremme henne vekk. Sorry, men jeg anbefaler at du lar smykket ligge på vent, bli kjent med henne først, og gi det til henne ved en senere anledning (da slipper du også forøvrig å kaste bort penger på ei som kanskje ikke er interessert). 7554001[/snapback] Neiiisjaaa! Jeg tror at en sånn der liten søt bamse hadde vært midt i blinken Siden det er Jul, og jeg vedder på at hun blir glad for den! Men bare ett lite råd; Når du vil bli mer kjent med henne, gi deg god tid, og ikke stress for mye, for da kan det hende at hun blir redd og trekker seg tilbake. Dessuten har jo du god tid da! Du har hele livet framfor deg! Ha En God Jul Og Ett Godt Nyttår! Mvh Zynilum Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Egentlig så tror jeg fyren kan gi henne akkurat hva han vil. Utfallet avgjøres om hun har fattet noe/kan komme til å fatte noe interesse for han in the first place. Lenke til kommentar
Nordgaard Skrevet 22. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2006 Jeg ville absolutt ikke gitt julegave hvis ikke jeg kjente henne! Det vil bare skremme henne vekk. Sorry, men jeg anbefaler at du lar smykket ligge på vent, bli kjent med henne først, og gi det til henne ved en senere anledning (da slipper du også forøvrig å kaste bort penger på ei som kanskje ikke er interessert). 7554001[/snapback] Jeg kjenner jo hu da Men vi er ikke akkurat "bestevenner".. Men tror hun blir glad for en julegave likavell Får no se Lenke til kommentar
Nordgaard Skrevet 23. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2006 har endeli gitt henne gaven Håper at hun blir glad nå da :> Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Blir det tåpelig å gi henne "plutselig" en gave? :S 7545536[/snapback] Ja, det syns jeg. Hvordan takla hu det? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 En liten : Me To You Bamse http://pic.piczo.com/img/i106009117_29667.jpg sånnen nesten 7553506[/snapback] Fint valg Lenke til kommentar
Nordgaard Skrevet 23. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2006 (endret) Hu smila veldi.. rødma litt men hun tok imot den Selv om hu ikke visste noe om det, så trur jeg hu ble gla for den, smila vertfall mye Endret 23. desember 2006 av Nordgaard Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Hvor gamle er dere? Det spiller også inne som en faktor her. Lenke til kommentar
Nordgaard Skrevet 23. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2006 Begge er 15 år gamle ;P Lenke til kommentar
morteng92 Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Da går det bra.... HVIS ho og du er litt modne Si ifra om det blir no! Lenke til kommentar
Nordgaard Skrevet 23. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2006 Føler at jeg selv er ganske moden når det gjelder sånt ja Vet ikke om hu da , men ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå