Gå til innhold

Gi julegave til ei jente?

Nordgaard

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2

jeg kjøpte smykke jeg da:P

et fint smykke emd blå hjerte, kosta 50kroner eller nu sånt,men seeer dyrt ut, fikk takk i en sånn smykkeboks fra noe dyr butikk:P

Lenke til kommentar

En kompis av meg kom hjem fra ferie og hadde en gave med til en han liker og skrev at han elsket henne i nicket sitt på msn... Det var en stor tabbe! De snakket nesten aldri sammen før og nå snakker de aldri! Alle syntes det var freaky!

Ikke for å skremme deg eller noe...

Enten faller hun for deg eller så blir hun bare sur!

Personlig ville jeg snakket med henne først...

Lykke til og god jul!

Axel

Lenke til kommentar
En kompis av meg kom hjem fra ferie og hadde en gave med til en han liker og skrev at han elsket henne i nicket sitt på msn... Det var en stor tabbe! De snakket nesten aldri sammen før og nå snakker de aldri! Alle syntes det var freaky!

7548277[/snapback]

Kommer ikke til å gjøre sånt da :p Men har nå fått tak i en uskyldig gave.. Ikke noe som er svindyrt som kan tenkes at jeg er freaky.. men heller ikke noe som får meg til å framstå som gjerrig. :)

Lenke til kommentar

7548277[/snapback]

Kommer ikke til å gjøre sånt da :p Men har nå fått tak i en uskyldig gave.. Ikke noe som er svindyrt som kan tenkes at jeg er freaky.. men heller ikke noe som får meg til å framstå som gjerrig. :)

7551531[/snapback]

what might that be?

Axel

Lenke til kommentar

Jeg ville absolutt ikke gitt julegave hvis ikke jeg kjente henne!

Det vil bare skremme henne vekk.

Sorry, men jeg anbefaler at du lar smykket ligge på vent, bli kjent med henne først, og gi det til henne ved en senere anledning (da slipper du også forøvrig å kaste bort penger på ei som kanskje ikke er interessert).

Endret av Pinglebolle
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...