Nordgaard Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 jeg har tenkt litt.. er ei jente jeg liker på skolen.. men er veldig feig å snakke me henne og sånt, så tenkte kanskje å gi henne en julegave. men har ikke planlagt noe med henne på forhånd.. Blir det tåpelig å gi henne "plutselig" en gave? :S Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Du kunne kanskje snakka litt med henne først, blitt litt mer kjent. Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 koselig det da. så lenge ikke du fremstår som en freak:P Men å gi henne en liten gave og et lite skriv der du sier at du synes hun er en kjempe jente og at du vil treffe henne en dag kunne jo vært en god ide Lenke til kommentar
Nordgaard Skrevet 20. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2006 Du kunne kanskje snakka litt med henne først, blitt litt mer kjent. 7545572[/snapback] ja selvfølgeli men Julaften er om..4 dager ifra Onsdagen.. så er litt vanskeli Lenke til kommentar
Nordgaard Skrevet 20. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2006 Hvor mye skal jeg bruke på henne da .. sånn ca? Kan ikke bruke for mye. for da framstår jeg litt som freak :S Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Hvor mye skal jeg bruke på henne da .. sånn ca? Kan ikke bruke for mye. for da framstår jeg litt som freak :S 7545637[/snapback] det er ikke om hvor mye, der er om hva du gir. du kan jo bare gi en rose da men husk at det ikke skal være partall. Lenke til kommentar
Nordgaard Skrevet 20. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2006 Ok Takker for svar (= Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 det er ikke om hvor mye, der er om hva du gir. du kan jo bare gi en rose da men husk at det ikke skal være partall. 7545673[/snapback] Rose var en god start. Velkommen btw Nordgaard Lenke til kommentar
eldavid Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 (endret) For all del, ikke gi hun en gave viss du ikke kjenner henne fra før. Da blir hun bare skremt! Men til OT, en rose pakket inn i en liten eske er jo perfekt som en liten, søt og billig gave;) Noen kom i forveien;) Endret 20. desember 2006 av eldavid Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 For all del, ikke gi hun en gave viss du ikke kjenner henne fra før. Da blir hun bare skremt! Men til OT, en rose pakket inn i en liten eske er jo perfekt som en liten, søt og billig gave;) 7545717[/snapback] Hemlig beundrer anyone? Lenke til kommentar
Nordgaard Skrevet 20. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2006 okei Skal se hva jeg kan få til Takk forresten Alexanderhagen ^^ Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Rose er litt sånn kjæreste ting. En liten bamse vil jeg tro hadde vært et bedre valg. En av de "from me to you" sakene du får på bokhandler. Lenke til kommentar
Nordgaard Skrevet 20. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2006 Rose er litt sånn kjæreste ting. En liten bamse vil jeg tro hadde vært et bedre valg. En av de "from me to you" sakene du får på bokhandler. 7545761[/snapback] En bamse syns jeg er kanskje enda mer kjæreste ting da Spesielt hvis det står "From me to you" i et hjerte elns ^^ Lenke til kommentar
Nordgaard Skrevet 20. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2006 Tror det blir en rose og et julekort til hu jenta Får håpe det går bra Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 En bamse syns jeg er kanskje enda mer kjæreste ting da Spesielt hvis det står "From me to you" i et hjerte elns ^^ 7545783[/snapback] Det står ikke det. Serien med Bamser heter "from me to you" elns. Alle jenter synes de bamsene er nydelig. Du kunne kjøpt feks denne: http://www.cbgonlinestore.com/personalise....tatus=ac&order= Lenke til kommentar
Nordgaard Skrevet 20. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2006 (endret) Åå sånne du mente ja Tenkte du mente sånne som holdt et hjerte elns ;P Får se hva det blir Skal på "Shopping" imorgen alikevell ;P Endret 20. desember 2006 av Nordgaard Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Åå sånne du mente ja Tenkte du mente sånne som holdt et hjerte elns ;P 7546133[/snapback] Finnes flere forsjkellige av de der, inkl noen som holder hjerte Men du må jo ikke kjøpe en slik en- Lykke til! Lenke til kommentar
Nordgaard Skrevet 20. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2006 Takker for alle svar.. Blir det bamse eller rose på hu ^^ Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Eg meiner at ein bamse kanskje er det beste, ei rose vil virke altfor frampå, med tanke på at du ikkje har prata så altfor mykje med ho. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå