m0zzdart Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 hei. jeg har nettopp dusjet. så fikk jeg dott i ørene eller hva det er. når jeg tar fingeren i øret å rister hører jeg litt. men så hører jeg ingenting. hva kna jeg gjøre forn å bli kvitt det? (bortsett fra lege og slikt) Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Jeg hadde konstant summing i øret 1-2 uker, var ikke morro. Vent en stund før du går til lege, dette vil nok gå over av seg selv. Det du dog kan gjør er rense ørene dine med Revaxør, fåes kjøpt på apoteket for 99,- Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Tygging og gjesping pleier å funke for meg. Lenke til kommentar
MaX [NOR] Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Ville ikke ha gjort noe foreløpig. Er det ikke borte etter 2 dager bør du vurdere å gjøre noe. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Hva slags dott er det? vann, lufttrykk, noe annet? Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 rett etter dusjing er det godt mulig at du bare har/hadde litt vann i håret. bare hold hodet på skakke, så renner vannet ut. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Hva slags dott er det? vann, lufttrykk, noe annet? 7550209[/snapback] ja, hva slags? Hvis det er vann, legg hodet på skakk og bank for å få det ut (høres kanskje brutalt ut) Lufttrykk, hod deg for nesa oog lukk igjen munn og blås eller sug, avhengig av hva slags trukk det er... Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Prøv trykkutligning. Om ikke, har du sikkert fått en dråpe vann i bihulen. Lenke til kommentar
Blacki Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Har sjedd meg et par ganger det ja! Vann i øret, forsviner som oftes etter en natts søvn... Plagsomt er det ja! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå