BigJackW Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 (endret) Hei Hvor kan jeg få kjøpt sånne lys for å sette inn i rack ? Jeg drar ut to sånn staver så lyser det nedover i racken ? For de som ikke vet hva en rack er så er dette en rack: og btw, hvor kan jeg kjøpe lignende flightcaser ? Begynner å bli slitt det der. Endret 20. desember 2006 av BigJackW Lenke til kommentar
srbz Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Så en gang en dings i et magasin (Samson-dings tror jeg det var), som tok opp 1U og besto av racklys (monteres øverst og så trekker du ut et slags deksel med lys omtrent som vi har over komfyren ) og strømforsyning for alle rackenhetene. Tror dog den var ment for litt større racks med flere enheter enn på bildet, og det er såpass mange år siden at jeg ikke husker hva den heter. Det finnes sikkert noe nyere nå Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 21. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2006 Ok. Jeg har sett en sånn dings som tok opp 1U med to "staver" som man trakk ut som det ble lys i. Lenke til kommentar
LasseAsk Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Hei, en venn av meg kjøpte racklys herfra, Musikklink, han var veldig fornøyd Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 og btw, hvor kan jeg kjøpe lignende flightcaser ? Begynner å bli slitt det der. 7545377[/snapback] Rufo-flights. Best there is, men det koster. Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 24. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2006 Noe andre flightcaser som er gode, men ikke så alt for dyre ? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 GE-musikk har nokon ganske solide i hardplast. Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 24. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2006 Tror jeg holder meg til finér. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Då må du nok belage deg på å gå litt oppover i pris. Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 24. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2006 Blir vel en del billigere hvis jeg kjøper i utlandet. F.eks. i tyskalnd. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Tja, kanskje. Er ikkje alt som er billigare i tyskland heller. Rufo er jo norskprodusert, så det er nok billigast her heime. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå