Unlimited LTD Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Bare lurte på om det fantes en norsk Zelda-fan-side. Du har jo alle de engelske og de tilhørende community. Men de er... engelske.. Har ikke vi Zeldafans i Norge en slik side? Hvis ikke, er det noe stemmning for å lage en? Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Hvis ikke, er det noe stemmning for å lage en? 7545225[/snapback] Jeg kan hjelpe til. Kan en del grafisk design og litt webdesign. Jeg vil ikke ta på meg hovedansvaret for siden, det er jeg ikke i stand til. Men om det er noe jeg kan hjelp til med enten design-messig (tenker hvordan siden vil bli bygget opp, komposisjon osv.) eller teknisk så kan jeg det. Lenke til kommentar
Dark Nemesis Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 ZeldaNorge søker ny web-master. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Jeg var med og skrev nyheter og artikler for Zelda Norge før. Eieren selger nå siden og domenet, med masse kjempebra innhold, og et godt design som selvsagt kan modifiseres. Ta en titt her; http://212.247.84.180/norge/viewtopic.php?id=14409 Lenke til kommentar
Askeflink Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 (endret) Ellers så har vi www.zelda.dk , ja den er Norsk. Den mistet aktiviteten for lenge siden og har ikke blitt oppdatert på en god stund. Zelda-Norge har kjempegodt stoff ja, så den har veldig mye potensiale. Endret 21. desember 2006 av NorskeLink Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå