Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

lakkering. noen som kan gi en ca Pris?

Beyma

Anbefalte innlegg

Jeg har vurdert dette selv, men er litt "nja, skeptisk" som alle andre...

Dersom det blir aktuelt å reise nedover vil jeg gjerne være med å se på arbeidet de gjør... Ikke bare pga. holdningen min til hele opplegget, men jeg liker å være med på slike ting når det gjelder min egen bil... At noen andre frakter den nedover for meg kommer ikke på tale da jeg ikke tillater andre sjåfører enn meg selv... :blush:

Dessuten vil jeg ha en Candy farge dersom jeg bestemmer meg for å gjennomføre turen...

Tommy

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Enig med deg der TomTei; Jeg vil se arbeid utført av dem først, og det komemr ikke på tale at noen skal kjøre bilen min ned uten meg. Men jeg må uansett ha noen andre til å kjøre bilen, lappen kommer ikke før i November :(

Ang. lakktype- og farge tror jeg ikke det burde være et stort problem, det kan jo være at de nekter å lakke effektlakk siden det er vanskeligere og ingen der har kompetanse til å gjøre det, men det kan du sikkert forhøre deg om på forhånd ;)

Lenke til kommentar
Enig med deg der TomTei; Jeg vil se arbeid utført av dem først, og det komemr ikke på tale at noen skal kjøre bilen min ned uten meg. Men jeg må uansett ha noen andre til å kjøre bilen, lappen kommer ikke før i November :(

Ang. lakktype- og farge tror jeg ikke det burde være et stort problem, det kan jo være at de nekter å lakke effektlakk siden det er vanskeligere og ingen der har kompetanse til å gjøre det, men det kan du sikkert forhøre deg om på forhånd ;)

7706628[/snapback]

Får du lov å se på arbeidet som blir gjordt her? NEI. Lakerte bak støttfanger på min Audi A4 2003, og tror du jeg fikk lov å være med og se på arbeidet gjort? Svaret var NEI, selv om jeg også liker godt å se på arbeidet som blir gjort på min bil. Så hva er det dere tenker, at det bare bor tyver og svindlere i andre land enn norden? De polaker gjør sikker en god jobb, spesielt med tanke at de sikkert vil utvide virksomheten og gjerne få flere kunder enn deg og din usle bil.

staljin

Endret av staljin
Lenke til kommentar

staljin: Tror du har misforstått kraftig, poenget var (hvertfall fra min side) at jeg skulle se arbeid de har gjort før (f.eks. en bil som nettopp er lakket) ikke at jeg skulle se på mens de lakket bilen min. Hadde aldri noen planer om at jeg skulle bli med inn i lakkboksen ;)

Og jeg tror ikke at alle som er utlendinger er svindlere osv, det finnes jo mange i vårt ganske land som ikke gjør en skikkelig jobb også, men jeg vil se hva personen har gjort før min bil. Og det er jo alment kjent at det er flere landeveistyveri i øst-europeiske land, og jeg vil bare være på den sikre siden ;)

Lenke til kommentar

halla folkens.

ser dere fortsatt diskuterer lakk i utland.

jeg har sagt det før og sier det igjen.

jeg tror det er best å la det være. sender du bilen nedover der , kommer du aldrig til å se igjen bilen din, :no:

kjører du selv er det greit, men lar du feks, et firma ta det, tror jeg man kan ryke på en smell ja.

mange luringer der ute :cry:

lars :thumbup:

Lenke til kommentar

audifreek: Diskusjonen har vendt i rettning av at en gjeng kjører ned sammen, lakker bilene, og kjører tilbake sammen ;)

Dersom en går via firma, og skriver kontrakt på om dersom bilen forsvinner skal firmaet betale en fastsatt sum (bilens verdi) har en det sort på hvitt. Da er det bare å gå rettens vei dersom de slår seg vrange, og siden det eksisterer et underskrevet dokument, er det nærmest walkover i retten :thumbup:

Lenke til kommentar

For dere som bor rundt Karmøy / Haugesund området, dere kan se hvordan pappa sin bil er i lakken.

Den er lakka i Polen for 6-7mnd'er siden.

Avtal møteplass, så kommer jeg og viser den :)

Eneste feiler som jeg har funnet som plager meg i lakken på den er at de har åpna og stengt takluka på våt lakk, noe som har gjort at den blir litt seig å åpne / stenge.

Men det var nok bare en glipp av noen der på verkstedet som de sikkert fikser om vi spør.

Lenke til kommentar

hehe...det koster ikke 20 000kr å få lakkert en golf på et lakkeringsverksted her i norge...hvis en gjør grunnarbeid selv, slik at kun påsprøyting av 2sjikts lakk feks. vil det koste ca 5000...ca 1000kr/L lakk. trenger 1,3 liter, på en liten golf..

Endret av volvo242gt
Lenke til kommentar
hehe...det koster ikke 20 000kr å få lakkert en golf på et lakkeringsverksted her i norge...hvis en gjør grunnarbeid selv, slik at kun påsprøyting av 2sjikts lakk feks. vil det koste ca 5000...ca 1000kr/L lakk. trenger 1,3 liter, på en liten golf..

7767215[/snapback]

Hvor mange i denne tråden kjører en bil i størrelse med en "golf" ?

Og hvorfor skulle alle utlendinger / polakker være kjeltringer ?, tror at de seriøse firma vil bygge opp seg ett godt rykte.

Og "vi" legger ikke bare penger igjen hos lakkereren, "vi" bruker nok noen Zlotys hos andre butikker / hoteller / næringsdrivende.

Og kjenner vi de rett, så vil ikke landets økonomi være kjent med kjeltringer. Det være seg turistbyråene eller liknende.

Vennlig Hilsen

Wild Berries

Lenke til kommentar

7767215[/snapback]

Hvor mange i denne tråden kjører en bil i størrelse med en "golf" ?

Og hvorfor skulle alle utlendinger / polakker være kjeltringer ?, tror at de seriøse firma vil bygge opp seg ett godt rykte.

Og "vi" legger ikke bare penger igjen hos lakkereren, "vi" bruker nok noen Zlotys hos andre butikker / hoteller / næringsdrivende.

Og kjenner vi de rett, så vil ikke landets økonomi være kjent med kjeltringer. Det være seg turistbyråene eller liknende.

Vennlig Hilsen

Wild Berries

7770200[/snapback]

JEG kjører en golf og det var JEG som startet tråden...

Endret av crimar
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...