Gjest bruker-37275 Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Jeg har en venninne som har innstallert et webcam på sin pc, og dette har fungert helt fint helt til hun fikk tilbud om å oppdatere, sikkert driverne. Det som skjedde da var at lyden har forsvunnet helt. Er det noen som vet hva årsaken kan være? Hun har prøvd å avinnstallere kameraet igjen uten at det forandret noe. Må hun innstallere noe på nytt? Hun har ikke så mye peil på pc'er, og jeg er heller ikke noe datageni....så håper det er noen datagenier her som kan hjelpe to jenter i nød...hehe Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Jeg har en venninne som har innstallert et webcam på sin pc, og dette har fungert helt fint helt til hun fikk tilbud om å oppdatere, sikkert driverne. Det som skjedde da var at lyden har forsvunnet helt. Er det noen som vet hva årsaken kan være? Hun har prøvd å avinnstallere kameraet igjen uten at det forandret noe. Må hun innstallere noe på nytt? Hun har ikke så mye peil på pc'er, og jeg er heller ikke noe datageni....så håper det er noen datagenier her som kan hjelpe to jenter i nød...hehe 7545154[/snapback] Sjekk i lydinnstillingen under kontrolpanel, kva som er sett som standard lydutgang. Hvis det er fleire der så kan du prøve med nokon av dei andre og teste om det er lyd da. Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Sikker på at ikke lyden er satt ned da? Altså at den står på mute... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå