Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Tettningsmiddel for varmeregister

Heineoen

Anbefalte innlegg

Hei!

Lekker litt fra et varmeregister...

Bilverkstedet foreslo å prøve radiator tett...

Har hørt mange snakker varm om dette og noen som skyr det av all makt... :p

Bør jeg teste det?

Vil det føre til noen annen skade på bilen enn at det ikke blir tett?

Hørte også at Scania hadde et pulver som skulle være en del bedre en det kjente Omega middelet?

Takk!... :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er bilmekaniker og har i yrkessammenheng byttet flere varmeapparatregistre på grunn av dårlig varme. De fleste av disse skyldtes at kjølevæska ikke har vært bytta ofte nok (eller i det heletatt) men flere hadde HELT nye radiatorer.

You do the math...

Lenke til kommentar
Jeg er bilmekaniker og har i yrkessammenheng byttet flere varmeapparatregistre på grunn av dårlig varme. De fleste av disse skyldtes at kjølevæska ikke har vært bytta ofte nok (eller i det heletatt) men flere hadde HELT nye radiatorer.

You do the math...

7555989[/snapback]

Hva mener du egentlig med det?

Lenke til kommentar
Spurte også et engelsk forum  :!:
Bars leak probably won't fix it, if it did, maybe for a while, then the rest of your cooling system will be gummed up with that garbage. That is like putting a band aid over a bullet wound.

:ohmy:

7555326[/snapback]

Han om det.Jeg har brukt et par hundre av de boksene og har aldri hørt om det.Det første jeg gjør når jeg kjøper en bil er å helle på en boks.Noe det lureste en gjør hvis en skal selge en bil også for å slippe reklamasjoner på vannrelaterte ting tom toppjobber radiatorer mm.

Lenke til kommentar

You do the math...

7555989[/snapback]

Hva mener du egentlig med det?

7558519[/snapback]

Det kreves mer enn 30 i IQ for å ta denne...

Lenke til kommentar

Ny radiator indikerer bytte av radiator pga. lekkasje. Før bytte av radiator har mange prøvd både egg, kanel og forskjellige radiator-tette-greier. Når det ikke har fungert, har de altså bytta radiator. Så blir det kaldt, og de oppdager at varmeapparatet ikke fungerer så godt som før.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...