sinnaelgen Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 hvis jeg skal lage meg en egen konponet i TD så ender det med et unit. det er det eneste valget jeg får får å lagre datafilen. hvordan skal jeg jeg få lagt det inn en pakage eller lagt det inn i componet paletten på siden ? I delphi 7 kunne man ta inn et unet og så kompilere det til en komponet. Det virker som om denne mulighten ikke eksisterer i TD. - eller gjøres på en annen måte ,- hvilken ? Lenke til kommentar
firepile Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 hvis jeg skal lage meg en egen konponet i TD så ender det med et unit. det er det eneste valget jeg får får å lagre datafilen.hvordan skal jeg jeg få lagt det inn en pakage eller lagt det inn i componet paletten på siden ? I delphi 7 kunne man ta inn et unet og så kompilere det til en komponet. Det virker som om denne mulighten ikke eksisterer i TD. - eller gjøres på en annen måte ,- hvilken ? 7545043[/snapback] Du kan ikke installere nye komponenter i TD. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 28. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2006 sikker på det ? hos alfacode - som sende meg en cd ( slik at jeg slapp å laste det ned ) mente at jeg ikke hadde bruk for pro utgaven . det holdt mef turbo utgaven . man kunne ikke legge inn komponenter fra en 3-je part. jeg har laget meg en komponent som det er viktig at jeg får lagt inn. Lenke til kommentar
john_h Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Som du selv sier så kan du ikke installere tredjeparts komponenter i Explorer-utgavene - dette inkluderer komponenter du lager selv; du er en tredjepart. I Professional-utgavene, som koster penger, kan du legge inn alle komponentene du har lyst til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå