nabbskall Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 (endret) når jeg formaterer, ville det påvirke maskinen på noen måte om jeg velger hurtigformatering istedenfor vanlig?? er det noe forskjell der? takker for svar EDIT: skrivefeil på tittel >.< Endret 20. desember 2006 av Storleer Lenke til kommentar
9hdoksaet4 Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Formatering er IKKE det samme som defragmentering. Lenke til kommentar
RockFord_ Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Jeg har merket at maskinen blir fort ustabil og rar hvis jeg hurtigformaterer.. Jeg formaterer bare på vanlig måte nå.. Lenke til kommentar
.:CyberMan:. Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 (endret) Formatering er IKKE det samme som defragmentering. 7545125[/snapback] Hehe, ja.. Trådstarter burde virkelig ha forandret overskriften her, ja. Ved hurtigformatering, så slettes og lages nytt av all "fil info", mens med vanlig formatering, så gjøres også dette, men da blir samtidlig heile hardisken sjekket etter feil.. Praktisk forskjell? Vanlig formatering tar MYE lengre tid, overskriver all data, og oppdager eventuele feil på disken.. (Bad clusters osv..) .:CyberMan:. Endret 20. desember 2006 av .:CyberMan:. Lenke til kommentar
nabbskall Skrevet 20. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2006 javell, takker for svar tenker jeg formaterer på vanlig måte da.. beklager skrivefeil på tittel Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Det er ingen annen forskjell en sjekking av feil, som tar veldig lang tid. Data blir ikke slettet uansett, det er bare filtabellene som blir slettet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå