lespen Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Hei. Jeg trenger et kontroll-kort for SATA disker, har sett på "Sunsway SiL3112" som ser ut til å være et greit kort for en rimelig penge. Men det er en ting som er viktig med kortet jeg skal ha, det MÅ være mulig å bruke det som boot, eller hva det nå heter, sånn at jeg kan installere Windows XP på en SATA-disk, og bruke det som hoveddisken. Vet noen av dere om "Sunsway SiL3112" har denne muligheten? Hvis ikke, vet dere om noen andre kontroller-kort som har den muligheten, og som er rimelig? På forhånd takk, hilsen Espen Lenke til kommentar
m0zzdart Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Hei. Jeg trenger et kontroll-kort for SATA disker, har sett på "Sunsway SiL3112" som ser ut til å være et greit kort for en rimelig penge. Men det er en ting som er viktig med kortet jeg skal ha, det MÅ være mulig å bruke det som boot, eller hva det nå heter, sånn at jeg kan installere Windows XP på en SATA-disk, og bruke det som hoveddisken. Vet noen av dere om "Sunsway SiL3112" har denne muligheten? Hvis ikke, vet dere om noen andre kontroller-kort som har den muligheten, og som er rimelig? På forhånd takk, hilsen Espen 7545001[/snapback] http://www.mpx.no/aspx/loginVnet.aspx?Retu...2376&plid=52376 Lenke til kommentar
lespen Skrevet 20. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2006 Hei. Jeg trenger et kontroll-kort for SATA disker, har sett på "Sunsway SiL3112" som ser ut til å være et greit kort for en rimelig penge. Men det er en ting som er viktig med kortet jeg skal ha, det MÅ være mulig å bruke det som boot, eller hva det nå heter, sånn at jeg kan installere Windows XP på en SATA-disk, og bruke det som hoveddisken. Vet noen av dere om "Sunsway SiL3112" har denne muligheten? Hvis ikke, vet dere om noen andre kontroller-kort som har den muligheten, og som er rimelig? På forhånd takk, hilsen Espen 7545001[/snapback] http://www.mpx.no/aspx/loginVnet.aspx?Retu...2376&plid=52376 7545104[/snapback] Takker, og den har muligheten til å koble til en SATA-disk og installere Windows på den, og bruke SATA-disken som oppstarts-disk? Lenke til kommentar
m0zzdart Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Hei. Jeg trenger et kontroll-kort for SATA disker, har sett på "Sunsway SiL3112" som ser ut til å være et greit kort for en rimelig penge. Men det er en ting som er viktig med kortet jeg skal ha, det MÅ være mulig å bruke det som boot, eller hva det nå heter, sånn at jeg kan installere Windows XP på en SATA-disk, og bruke det som hoveddisken. Vet noen av dere om "Sunsway SiL3112" har denne muligheten? Hvis ikke, vet dere om noen andre kontroller-kort som har den muligheten, og som er rimelig? På forhånd takk, hilsen Espen 7545001[/snapback] http://www.mpx.no/aspx/loginVnet.aspx?Retu...2376&plid=52376 7545104[/snapback] Takker, og den har muligheten til å koble til en SATA-disk og installere Windows på den, og bruke SATA-disken som oppstarts-disk? 7545134[/snapback] ja det kan du Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå