CAH1 Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Brenneren min fungerer fint ellers, det vet jeg, men hver gang jeg skal prøve å brenne en film som er en .img fil på dvd så står den bare på 0% til jeg starter maskinen på nytt. Dette irriterer meg noe helt vannvittig. Jeg har prøvd flere program med samme resultat, men liker best programmet som heter CloneDVD2 fra Slysoft. Er det noen som har opplevd noe lignende eller vet hva dette kan skyldes? Takker for alle svar. Lenke til kommentar
dr.steen Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Prøv å mounte med daemontools og brenn filene fra den virtuelle disken som en vanlig compilation. Lenke til kommentar
CAH1 Skrevet 20. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2006 Ja jeg glemte å si at det er dette jeg bruker å gjøre... Lenke til kommentar
dr.steen Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Klarer du å brenne fra harddisk på vanlig måte? Isåfall kan du jo prøve å kopiere filene inn på disken for å brenne derfra. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=680803&hl= Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå