sofarot Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 (endret) Ja, da er mitt første prosjekt igang.. Og, helst ingen ris for domenenavnet! Endret 14. januar 2007 av ketchez Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 (endret) Jeg er dårlig til ros, så det får noen andre ta seg av.. Jeg likte ikke snøen din. Den gir flashbacks til freewebs og piczo som "jeg tror" har slik faenskap innebygd. Sorry, den vekker dårlige følelser. Så synes jeg den grå bakgrunnen blir for ensfarget i forhold til detaljrikdommen i selve siden. Og til slutt, den beige saken i hovedrammen kræsjet med noe jeg ikke kan sette fingeren på. Alt annet kan jeg ikke kommentere- så det har vel bestått EDIT: okei: ctrl+u avdekket mer faenskap.. www.htmldog.com PS: Ikke føl deg støtt av noe av det jeg finner på å skrive om kvelden. Endret 20. desember 2006 av Mads-b Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 (endret) - Den burde hatt 100% høyde. - Det mangler noe på typografien. Prøv andre fonter. - Kunne gjort noe mer utav menyen. Greit at den er tekstbasert, men da bør den ikke være understreket slik den er nå. Kanskje litt større font? EDIT: Jeg syns snøeen var fin. Ikke for mye, den trekker ikke oppmerksomheten bort fra innholdet. Tror siden blir veldig anonym og kjedelig uten. Endret 20. desember 2006 av -Teddy- Lenke til kommentar
JiGGe Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 - Ikke skriv på dialekt Jeg ville ikke hatt noe skygge nederst på "siste nytt" boksen. Men siden er oversiktlig Det er også en av de få sidene som det passer at det "daler snø" Helt ok design Kodinga er eeeh... ja, se igjennom det en gang til. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 20. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2006 Okidoki, takk for tips! Dette vil bli rettet på etterhvert Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Ble faktisk ikke så ris som det burde vært men: - De som tror det er lurt med dalende snø på websiden burde dø en ond død. - Kode som ikke har noe i WDS å gjøre Ellers er typografien på tryne, og du har grisepult endel av gestalt prinsippene. Kan faktisk bli brukbart om du prøver da Lenke til kommentar
deleder Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 - Ikke skriv på dialektJeg ville ikke hatt noe skygge nederst på "siste nytt" boksen. Men siden er oversiktlig Det er også en av de få sidene som det passer at det "daler snø" Helt ok design Kodinga er eeeh... ja, se igjennom det en gang til. 7544951[/snapback] Er ikke det på nynorsk? Lenke til kommentar
JiGGe Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Ops, beklager. Men ville være bedre å skrive på bokmål eller? Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 20. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2006 På Jelsa er det nynorsk det går, så da er det bare slik Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 - De som tror det er lurt med dalende snø på websiden burde dø en ond død. 7544970[/snapback] Det gir siden et særpreg. Den er ikke i veien, oppmerksomheten rettes ikke mot den. Den gir julestemning. Har forestilt meg siden uten snøen, jeg mener siden er kjedelig uten. Det er forskjell på slik vettu, selvom blinkblink på piczo er ille betyr ikke det at en lett effekt på andre sider er forkastelig. - Med forbehold om endring av mening angående snøen senere. Lenke til kommentar
JiGGe Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 - De som tror det er lurt med dalende snø på websiden burde dø en ond død. 7544970[/snapback] Det gir siden et særpreg. Den er ikke i veien, oppmerksomheten rettes ikke mot den. Den gir julestemning. Har forestilt meg siden uten snøen, jeg mener siden er kjedelig uten. Det er forskjell på slik vettu, selvom blinkblink på piczo er ille betyr ikke det at en lett effekt på andre sider er forkastelig. - Med forbehold om endring av mening angående snøen senere. 7545105[/snapback] Pent sakt! Helt enig! Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 20. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2006 Siden jeg puttet inn det julebildet med hvitt på, så syns jeg at snøen fungerte OK... Men, det er da meg.. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Noen som har tatt en titt på den snøen i Opera? Mener du snø er lurt å ha på en webside bør du ikke uttale deg. Lesbarheten faller til null. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Nja, har lest litt rundt på sidene der. Kunne med fordel minket snømengden noe og latt den falle litt saktere. Er generelt imot slikt, men på en såpass liten nettside som det kan det egne seg. Designmessig fordel, kompatibilitet- og lesbarghetsmessig en ulempe. Jeg syns fordelen er større en ulempen i dette tilfellet. Lenke til kommentar
pakke Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Helt uenig med Teddy, snøen gir definitivt ikke noe heldig særpreg. Den gir som noen andre allerede har nevnt assosiasjoner til fjollesider a la piczo og myspace osv, og er så forstyrrende at lesbarheten synker betydelig. Jeg kan ikke med godvilje skjønne hvordan "fordelen" skulle veie tyngre enn ulempen her. Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 (endret) Edit: Jeg som ikke leste posten til Pakke. Endret 21. desember 2006 av ett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå