IntelAmdAti Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 AMD64 3200+ 2x 512Mb OCZ PC4000 E.L. Asus A8N32-Sli Deluxe OCZ 420w PSU Sapphire x1950Pro 256Mb S-ATA Western Digital Raptor 73Gb S-ATA Hitachi Deskstar 250Gb Bruker 1:1 divider på minne. Jeg klokker dette til 250x9,5 foreløpig, dersom jeg klokker til 250x10 booter windows med 16 farger og lav oppløsning - dette kan byttes tilbake til 32bit farger og høyere oppløsning men det vil jeg ikke gjøre ved hver oppstart. Alt jeg har kastet på mot maskinen har vært helt stabilt (selv 250x10), Prime95, video stress test i half life 2 og så videre. Problemet mitt er at filer ofte blir korrupte, for meg kan det virke som at harddiskene faktisk blir ustabile men jeg skal ikke si noe sikkert, problemet oppstår når jeg laster ned filer fra internett eller kopierer fra cd-rom. Er det noen som vet hva jeg kan gjøre med dette? Lenke til kommentar
3.14 Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 hvor lenge har maskinen blitt stress testet? timer? Lenke til kommentar
[StK]Bountyhunter(BF:V) Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 (endret) Problemt ditt ligger i nvidia's firewall drivere som gjør alle filene koruppt... Både jeg og naboen min og en annen venn av meg og dama mi hadde samme problemet Så er nok det som er feilen Gjelder bare filer du laster ned frar nettet right? Endret 21. desember 2006 av [StK]Bountyhunter(BF:V) Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 21. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2006 Jeg har maskinen gående på 250x9 multiplier nå og alt fungerer fint. Tipper problemet bare var CPU som ikke likte den høye klokkefrekvensen eller multiplieren. Lenke til kommentar
[StK]Bountyhunter(BF:V) Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Å? ok fint det fikset seg da... hadde akkurat det samme problemet og på alle maskinene var det nvidia brannmuren... Mvh Bountyhunter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå