Cooper Skrevet 21. november 2002 Del Skrevet 21. november 2002 Ikke spør meg! Jeg spør dere, folket! Hvilket basketspill er det beste til X-box og hvorfor? Og et spørsmål til, sånn på tampen: X-box eller Xbox? [ Denne Melding var redigert av: TST på 2002-11-22 10:08 ] Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 21. november 2002 Del Skrevet 21. november 2002 1. Trolig nyeste edition av NBA. Styr unna Street Hoops. 2. Xbox. Lenke til kommentar
starfish Skrevet 21. november 2002 Del Skrevet 21. november 2002 NBA Inside Drive 2002 er ganske kult. Om det er det beste vet jeg ikke... har jo ikke prøvd alle basketspillene på xbox. Lenke til kommentar
Cooper Skrevet 22. november 2002 Forfatter Del Skrevet 22. november 2002 Xbox alstå, okey og takk! Så godt som alle baksetspillene heter jo NBA, enten det er EA, Sega eller andre som står bak. Kom igjen 'a folkens! Er det ingen som har en godt begrunnet grunn til hvorfor akkurat DET basketspillet er det beste? Jeg fikk et Super Nintendo-NBA jam-flash back i går og fikk lyst til å kjøpe et basketspill til boxen min, og lurer på hvilke spill som er best, det er tross alt en del av dem ute på markedet! Lenke til kommentar
b-duvaland Skrevet 22. november 2002 Del Skrevet 22. november 2002 Søk litt rundt på reviews, så kanskje du får en pekepinn. Basketspill jeg vet om til Xbox er: Street Hoops NBA Live 2002 NBA Live 2003 Sega Sports NBA 2K2 Sega Sports NBA 2K3 NBA Inside Drive 2002 NBA Inside Drive 2003 NBA Starting Five NCAA College Basketball 2K3 Det er iallefall nok å velge i... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå