Gå til innhold

program som jeg kan lage register av dvdfilmer?


j_kalland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Takk! Har til nå bare brukt Exel. Dette gjør det hele mye lettere !

7586388[/snapback]

 

det har jeg også, men syns det begynner å bli et slit å legge inn filmer, har gått overr 500dvder og vil ha dem i alfabetisk rekkefølge ,

 

dvdprofiler var et bra prog, men trakk veldig ned når det ikke gikk an å legge til egne filmer.

Lenke til kommentar
All My Movies kan sortere et IMDb "rating". Jeg lastet det ned når det var gratis hos Giveaway of the day, men det er ikke gratis lenger. Velig bra program, fornøyd med det. Går jo ann å kjøpe det da  ;)

7588758[/snapback]

 

ok, takker.

skal prøve det, men om andre vet om andre prog. så kom med dem.

trenger ikke være gratis.

kan gjerne betale hvis det er et bra program.

Lenke til kommentar
Stemmer.. Fikk tak i 4.0, og der fungerer det. Filmene blir riktignok ikke rangert helt etter IMDb's rating ^^

Å? Jeg tror programmet skal gjøre det men ... :hmm:

7593799[/snapback]

 

Så du får til å sortere dem riktig?

 

Slik blir det hos meg når jeg har rangert de etter Rating =/

 

Først er filmene som stort sett ligger på IMDb Top 250 alfabetisk. Så kommer filmene som ikke er på listen alfabetisk under..

Endret av Mojo Pin
Lenke til kommentar

Nei, ser nå at jeg ikke får det 100 % riktig jeg heller. Det programmet gjør er å henter IMDb rangering og ut i fra den gir den f.eks. 4 eller 5 stjerner. Men programmet vet ikke forskjellen på f.eks den andre Gudfaren og Forrest Gump. Begge blir lagt inn under 4 stjerner og da blir bare alle med 4 stjerner sortert i alfabetisk rekkefølge. Men det blir sånn halvveis rett da.

 

EDIT: Mange bra filmer du hadde forresten :thumbup:

Endret av phex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...